Gå til innhold

Hmm.. Kjenner jeg bevegelse eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent noe som kan ligne på veldig kortvarig lemus noen ganger. Kanskje tre sånne rykninger etter hverandre. Kan dette være bevegelse fra babyen? Men jeg kjenner det på stort sett samme sted hver gang, eller i alle fall på samme side av magen. Hmmm... Har jo aldri kjent spark/bevegelse fra en baby før, så det er vanskelig å vite om det er det eller ikke. :) Er 13+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, synes det er litt tidlig ennå. De første bevegelsene kjennes ofte ut som små bobler som sprekker.

Skrevet

Jepp, det kan det godt være!! Akkurat sånn har jeg det og :) Kjennes ut som kortvarig lemus. Jeg venter nr 5, så vet hva jeg kjenner, og jeg har kjent dette siden uke 12. Er nå snart i uke 15. Så tro på det du kjenner, etterhvert vil du se at de bevegelsene du kjenner bare blir sterkere og sterkere :D Kos deg med lille baby i magen.

Skrevet

Det kan det godt være. Har aldri skjønt hvorfor folk skal blande såpebobler inn i det her :) Det jo individuelt hvordan folk opplever det, men om jeg skal beskrive hvordan det føles, så kjennes det ganske mye ut som lemus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...