Gå til innhold

Hva fader skjer a?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstesnupp var hjemme 4 dager forrige uke pga vondt i hodet, magen og oppkast. Var på skolen fredag. Helt fin form i går, men nå i kveld kastet hun opp igjen og har vondt i bakhodet. Ingen omgansyke som sitter så lenge i vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt i bakhodet? Fikke en følelse s nå som sier ring legevakta...

Skrevet

Vet om flere som har hatt det på samme måte, med opphold på en dag, også kastet opp igjen:/ Er seig den runden her.. Persille her klager fortsatt over at ho er kvalm (tas med en klype salt) men det er en uke siden ho spydde nå..

Skrevet

Hmmmm hva gjør jeg med skolen i morgen da. Synes hun går glipp av så utrolig mye:(

Skrevet

Hmmmm, ringe og høre litt med legevakta tro?

En ting er kvalmen, men en annen er å klage over vondt i bakhodet.....

God bedring uansett!

Skrevet

hun har ikke vondt i hodet lenger. Ikke stiv i nakken. Ikke feber.

Skrevet

Jeg var jo sånn av og på i 2 uker når jeg hadde omgangssyken nå :-S trøst deg med det at det ikke er sååå mye viktig som skjer på skolen nå rett før jul :) God bedring til tuppa da!

Skrevet

Hvis hun kastet opp i dag ville jeg holdt henne hjemme i morgen. Denne omgangssyka som går (her ihvertfall) nå er vanvittig smittsom, og i følge kommunelegen der jeg jobber er man smittsom inntill 48 timer etter siste diare eller oppkast. Jeg hadde denne omgangssyka sist helg, og er fortsatt kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...