Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Eldstesnupp var hjemme 4 dager forrige uke pga vondt i hodet, magen og oppkast. Var på skolen fredag. Helt fin form i går, men nå i kveld kastet hun opp igjen og har vondt i bakhodet. Ingen omgansyke som sitter så lenge i vel?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Vondt i bakhodet? Fikke en følelse s nå som sier ring legevakta...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Vet om flere som har hatt det på samme måte, med opphold på en dag, også kastet opp igjen:/ Er seig den runden her.. Persille her klager fortsatt over at ho er kvalm (tas med en klype salt) men det er en uke siden ho spydde nå..
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Hmmmm hva gjør jeg med skolen i morgen da. Synes hun går glipp av så utrolig mye:(
~Fanta~ Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Hmmmm, ringe og høre litt med legevakta tro? En ting er kvalmen, men en annen er å klage over vondt i bakhodet..... God bedring uansett!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 hun har ikke vondt i hodet lenger. Ikke stiv i nakken. Ikke feber.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg var jo sånn av og på i 2 uker når jeg hadde omgangssyken nå :-S trøst deg med det at det ikke er sååå mye viktig som skjer på skolen nå rett før jul God bedring til tuppa da!
imsdal med julesmak Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Hvis hun kastet opp i dag ville jeg holdt henne hjemme i morgen. Denne omgangssyka som går (her ihvertfall) nå er vanvittig smittsom, og i følge kommunelegen der jeg jobber er man smittsom inntill 48 timer etter siste diare eller oppkast. Jeg hadde denne omgangssyka sist helg, og er fortsatt kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå