Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Lurer på hvor mange dere skal kjøpe gaver til og hvor mye dere kjøper for til hver enkelt? Prøver hvert år og lage meg et budsjett på hvor mye jeg skal bruke på hver enkelt, men som vanlig, kjøper jeg alltid for mer enn det jeg hadde beregnet....
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Kjøper ikke til så mange men: lillebror,storebror,tvillingbror,mamma,pappa,venner og i år er det jo Lucas å.. Beregner en 100-200 hver på gaver og noen lapper mere på lillegull sin gave:)
Anele&Solstråla Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Skal kjøpe til en del: mamma, stefar,bror, venner,barna til venner, BF, hans mor og sønn, besteforeldrene mine, 2 kusiner og et fadderbarn, barna til stefaren min ++ Har brukt 1000 på mamma's gave- vi skal på konsert sammen i mars:) Ellers 5-600 på mine bestevenner, 100-300 på de andre! Var smart i år..begynte tidlig! Tror ikke jeg kjøper noe til vesla i år, har kjøpt SÅ mye siden hun kom til verden i okt., dessuten skjønner hun jo ikke no enda:) Kjøper en Xtra fin gave neste jul:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 hei. store sis 400 lille sis 250 pappa 400 mamma 300 tante barn 250 * 2 venner 500 = 2350, jeg hadde 3000 til gaver så de resterende går til julepynt :-) (småen får 1000 kr på fondet sitt, siden han har hen hel haug med leker, men de er der alt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå