*enfalmawen* Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Skal ta og sende med en liten advarsel sammen med julekortene i år om at vi skal gifte oss 19. juli, men hva skriver jeg?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hvorfor skal du det? Synes det høres rart ut.. Du sender jo ut innbydelser i god tid før..
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 "WARNING, WARNING!!! BEEEEEP-BEEEEEEEP" (Det der var lyden av den store politisirenen du pakker med kortet... ) Nei, jeg vet ikke jeg... Hva er vitsen med det da? Hehe...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Helt normalt det da. Iallefall i usa... der skriver man ting som feks hold the date osv. Så hva med hold av datoen ..... da gifter vi oss. hadde sendt det veldig uformelt på sms eller mail.. skriv også at innbydelse følger..
Groosalugg Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Hvorfor ikke skrive : "Sett av den 19.juli";o) Da blir det jo morsomt å se om noen gjetter det, men ærlig talt så synes jeg det virker ganske merkelig. Du sender vel ut innbydelser i god tid vil jeg tro?
*enfalmawen* Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Tenkte bare siden det er i juli, og da alle drar på ferie. Nei, men da gidder jeg ikke det da. Får bare sende invitasjonene veldig tidlig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Vi gifter oss i august, og har tenkt å sende invitasjoner i mars/april.. Burde jo være i god tid det.. Hvis du sender ut i februar f.eks så har folk god nok tid vil jeg tro =)
Pocoyoツ Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Vi giftet oss 7.juli i år, første helga i fellesferien. Sendte ut innbydelsene i begynnelsen av februar. På denne måten kunne folk legge bryllupet inn i ferieplanene sine
-carina- Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Vi sendte ut forhåndsvarsel vi... Ikke sammen med julekortene da, riktignok, men... Sendte forhåndsvarsel i desember, giftet oss i januar og hadde festen i mai! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå