Gå til innhold

Ambulansekoordinator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør de?

Hva slags kvalifikasjoner må disse ha?

Ser at det lyses ut slike stillinger, men krav til kvalifikasjoner står ikke. Og ikke får jeg kontakt med de som skal kontaktes heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt at dette er en egen utdannelse, så jeg regner med at dette er et søk etter ufalærte, men det er noe jeg tror og overhode ikke noe jeg vet.. Erfaring innen helsefag eller slike områder er sikkert en fordel alikavel???

Skrevet

Ja, kanskje jeg bare må ringe flere ganger til jeg får tak i de kontaktpersonene.

Merkelig at det ikke står noe synes jeg...

Skrevet

Ja, slike ting pleier jo å stå i utlysningen, både krav til utdannelse/kurs og ønsket erfaring.. Og i tilfeller uten spesielle kompetansekrav, så pleier det jo å stå tydelig at opplæring blir gitt.. Merkelig at ikke noe slikt kom fram i annonsen..

Skrevet

Det står absolutt ingenting. Er nesten som at de har noen i tankene og dermed ikke tar seg bryet? Men da pleier det jo å stå runde formuleringer som åpner opp for de aktuelle...

Skrevet

Ambulansekoordinator er spesialkurset ambulansepersonell/ambulansearbeider/paramedic/sykepleier. Heldigvis er det aldri snakk om ufaglærte der, men veldig dårlig at det ikke står i annonsen da.

Skrevet

Ok. Ja, det burde de jo skrive eller så får de jo sånne dumminger som meg som lurer:)

Tenkte meg egentlig at de ville ha noen med bakgrunn fra ambulanse.

Veldig rart at det ikke står i utlysningen ja.

Skrevet

Helt enig, det burde stått.

Du kan trøste deg med at det er en jobb jeg etter to år i tjenesten fortsatt ser på som skummel. Kreves så alt for mye kunnskap, erfaring, masse ansvar, evne til å håndtere flere saker på en gang osv. En flott jobb, men ikke når det stormer på AMK.

Skrevet

Ja, kan tenke meg det er krevende:)

Takk for hjelpen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...