Gå til innhold

Adalis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme her, var sykemeldt lenge pga veldig sterke kynnere. Våknet og tenkte jaja sikkert bare kynnere igjen. Men fikk jo pokkern ikke sove!

Kom inn på sykehuset og satte på ctg. "har du vondt?" spør JM. "Nei, burde jeg ha det?" Svarte jeg. "Tja du har jo ganske sterke rier da!"

Pøh dette er vel ikke vondt, hva er det folk klager over, tenkte jeg. Sa det også, og JM lo litt og sa "bare vent du".

Gjett hvem som måtte spise de ordene og ropte etter epidural fire timer senere? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg hadde smertefulle kynnere fra uke 20 i svangerskapet, med hetetokter, som varte rundt ett-to minutter flere ganger om dagen og hver kveld. Så jeg slo noen falske alarmer for å si det sånn... Hehe!

Og ikke var riene sterkere enn kynnerne heller, ihvertfall ikke de første 20 timene. Så vet ikke om jeg vil si jeg hadde svake rier, eller jæ.... sterke kynnere jeg! ;o)

Ringte jo forresten ene føden i nærheten her (to timer nordover), jm der spurte om det ble vondere når jeg lå, ja, sa jeg. Da var det ikke rier sa hun. Ble helt fortvila og ringte andre føden (en time andre veien!!), de spurte sammen spørsmålet, jeg svarte ja, "ok, da er det rier" sa hun!!! Så vi dro til den føden som de sa det var rier (hehe), og måtte da dra til den andre føden igjen etterpå pga at jeg var over termin og stipulert stort barn. Ble litt frem og tilbake kan du si....!! Hehe...

Skrevet

Vi fikk bare komme inn fordi de hadde så lite å gjøre vi da. For jeg kjente ikke noe i ryggen, bare i magen og hun jeg snakket med sa at nei det er ikke rier. For de kjenner du i ryggen. Gå og sov litt du så kan du heller ringe igjen om du ikke får sove. To timer senere gjorde jeg det og fikk beskjed om at det ikke var noen vits i å komme, men hvis vi var bekymret kunne vi det.

Kom opp og hadde 3 cm. åpning. "Her blir det baby i løpet av dagen, så det var fint dere kom!" sa JM vi fikk da. Rart at de sier så forskjellig egentlig...

Skrevet

Spørs om det er forskjellpå utdanningsstedene! Hehe... Burde ikke vært slik, men... Hvordan går det med den lille syke??

Skrevet

Det går bra! Vi har vært forkjølet alle tre en stund nå, men tror han er hardest rammet. Sover godt for øyeblikket :) Han har vært hos morfar i dag mens vi tok med småbrødrene mine på skøyter. Det var populært det!!!

Hvordan går det der?

Skrevet

Forsåvidt bra! Driver midt i en separasjon nå, så litt bekymret for vesla på to og ett halvt.. Hun legger merke til mye merker jeg. Men, går seg vel til! Frisk og rask ihvertfall! :o) Dere får ha god bedring da!

Og forhåpentligvis unngå "bjeffing" i natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...