Curry Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Vi skal møtes på et spisested/utested rett før jul. Sliter litt med å finne ut hva jeg skal ha på meg. Har foreløbig to alternativer. 1. Kjole i tyll og sateng. 2. Tunika/kjole i sort fra H&M ( Madonna). Har tenkt å sprite opp antrekket med pumps, belte og ørepynt. Er litt redd for at nummer en er for pynta, mens nummer to blir litt lite pynta. Dere som har vært på sånne ting. Hvordan gikk folk kledd?
Inga Bling Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Velg det som får deg til å se best ut.
snurkle Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Definitivt nr 2! Ikke noe problem å pynteopp et antrekk, men å pynte ned en tyll- og satengkjole kan derimot bli litt vanskeligere.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Enig med snurkle!! Med mindre det står galla eller veldig pent i invitasjonen!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Hvis du har kontakt med noen du gikk i klasse med så kan du jo høre hva de skal ha på seg:) Ellers er jeg enig med de over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå