SuperGlad Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Skulle sove dupp, å hadde gått inn til henne utallige ganger, å plutselig hørte vi DET dunket!!!!!!! Jeg og sambo hoppet opp fra hver får stol, slengte mobilen min inn i en hylle i det jeg hoppet opp, å sprang inn til henne. Hun hyyyyylgrein! Stakar lita!!!!!!! Har jo en madrass ved siden av senga siden sambo ligger inne til henne om natta (har delt barna mellom oss om natta nå i begynnelsen), men hun klarte selvfølgelig å lande der madrassen ikke lå.... Hadde egentlig regnet med det skulle skje snart at hun skulle klare å komme seg over, hun er jo 19 mnd. Hadde bare håpet på at vi skulle få et eller annet forvarsel :-( Skal skru ned ene siden så hun vår storjenteseng så snart jeg finner en sånn kant som hører til.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Huff da, fort gjort. Silje var ikke året engang da hun stod på en leke i grinda og vips så tok hun salto ut av.. Lurt å ha kant på ja.. vi tok av sida på senga da silje var 22 mnd tror jeg, hadde madrass på gulvet og hver morgen lå hun på den, hehe trillet ned, dette var bare i påvente av at den nye senga skulle komme
LisaColli Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 huff da, for en ekkel opplevelse:( går det an å ta av ene sida på alle sprinkelsenger? når gjør man det da?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Uææææ... Når bør man ta ned den ene siden av sprinkelsenga da? Og hva gjør man om det ikke er festemuligheter for sengehest?
SuperGlad Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 har kjøpt en sprinkelseng på ikea som man kan ta av ene siden så det blir omgjort til en "vanlig" seng. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90115997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå