Gå til innhold

Hva har dere i inntekt og lån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere god råd når alt er betalt?

Er nysgjerrig da vi skal ta opp boliglån.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg har 0 i inntekt og 250000 i lån:p

(student med studielån;) )

Skrevet

Jeg har 0 i inntekt og også 250 000 i lån.

Også student, ikke studielån, ikke dagpenger og arbeidssøker. He he:)

Skrevet

He he ikke så lenge siden jeg var der selv!

Skrevet

Har fulgt litt med på at du søker på jobb. Hvordan går det?

Skrevet

hmmm, jeg har 300 000 og mannen 400 000... lånet vårt er på 900 000, og vi ha ingen problemer med å klare det:o)

kunne vel få rundt 2 mill i lån, så da burde det jo ikke være noe problem heller da men:o)

Vi hadde samme lånet da jeg forsatt studerte, og bare mannen min jobba.. ble litt trangt, men vi klarte oss fint.. har jo klart å møbelere hele huset på den tida, +fått meg gjennom studiet uten studielån, og fått den nyydelige lille gutten vår....

så mi inntekt er vel igrunn penger vi hadde klart oss uten.

Skrevet

Altfor lite og altfor mye... Du kan jo selv tenke deg hva som er for lite og hva som er for mye.. hehe

Skrevet

Vi bygger hus, sitter med 2,5 mill i lån når huset er ferdig, skal leie ut sokkelen så sitter vel ganske bra i det da tenker jeg, når halvparten av lånet hver mnd blir dekt av husleia. Vi har årsinntekt på til sammen ca 600.000 tenker jeg.

Skrevet

Nja. Jeg kommer aldri helt i mål desverre. Søker masse. Forrige uke søkte jeg på 7 eller 8 skikkelige jobber. + noen deltidsjobber/vikarjobber.

Men det er så vanskelig. Jeg føler virkelig ikke at det er noe håp nå da. Eneste jeg har fått etter 7 mnd er ringevikar i barnehage. Forøvrig veldig koselig den første dagen som var fredag:)

Skrevet

Frustrerende å være jobbsøker og kan tenkes at hvert avslag kjennes på selvtilliten. Men bare vent, det er vel kanskje en mening med det! Drømmejobben ligger kanskje rundt hjørnet.

Skrevet

Tenkte selv på å kjøpe bolig med utleiedel, slik den kan betale litt ned på lånet. Det er så himla dyrt med hus nå

Skrevet

Det er snilt sagt. Jeg håper jo det selv.

Men det føles som sagt litt håpløst nå. Særlig siden jeg ikke har noe inntekt og lever på sprepenger.

Men greit å få en vikargreie, satser på at jeg får mer vikarjobbing flere steder slik at jeg føler litt av "presset" på en vanlig jobb slipper:)

Har søkt masse nå. Masse jeg kunne tenkt meg og vet jeg kunne gjort en god jobb som (jeg er jo faktisk både flink og grei og av og til glimter jeg til med å være litt lur også). *håpe på jobb i julegave*

Håper noen vurderer meg seriøst snart:)

Skrevet

Vi har 2 mill i boliglån pluss 400 000 i fellesgjeld. Jeg har 300 000 i studielån og han 200 000. Vi tjener ca 700 000 før skatt. Det går greit, men er ikke romslig akkurat ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...