nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Lillemor har startet med grøt og har fått endel utslett. Det kommer og går litt, og nå er det litt verre. har fått litt morsmelk erstatning nå i helga, ellers pumper jeg meg og gir maisgrøt.. Virker ikke til å ha knip eller kløe av utslettet. Ellers har jeg spist endel klementiner i det siste, kan det kanskje være årsaken? Noen som har opplevd det samme, håper så veldig at ikke det er melke allergi
Sarah & Marcus mamma Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 jeg merket at jenta mi antajelig har melkeallergi da jeg begynte med grøt. ga henne erstatning i grøten da... og da jeg hadde gjort det noen dager merket jeg at hun fikk utslett i ansiktet.... skal teste 17.des. så jeg er spent...håper jo ikke men.... har selv kuttet ut ren melk.... men ikke andre produkter... ellers gir jeg jenta mi sinlac... vi får se... ligger mye i familien da;-) hørtes nesten ut som det var allergi.... men hold henne borte fra erstatning og prøv en stund senere igjen.....
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Det kan være allergi, men jeg ville først kutta ut klementinene (jeg vet det er grusomt i juletiden, men). Sitrus er veldig sterkt og kjent for å kunne gi utslett. Siden du ikke har merket at hun har noen irritasjon eller dårligere i magen ville jeg ikke startet med å kutte melken.
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2007 Vært hos hs idag, så nå skal jeg ikke spise klementiner framover, og har byttet fra mais til risgrøt som jeg blander med pumpet mm-. Så skal jeg la det gå en ukes tid og så prøve med NAN i grøten igjen da og se om utslettet kommer tilbake. Reagerer ikke på min melk, så jeg kan spise og drikke melkeprodukter selv.. så får vi se da, om det går over og om det kommer tilbake igjen.. tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå