3barnsmor? Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Er veldig veldig i tvil. Har mange tegn på at jeg muligens kan være gravid, men det passer veldig dårlig så jeg håper ikke jeg er det. Skulle jeg være gravid så er jeg ganske langt på vei...4-5 mnd faktisk(kjenner ei som gikk et helt svangerskap gjennom uten å få hard mage så det er faktisk mulig å vente barn med myk mage også)Tok en test men den var negativ, men hvor lenge kan en test egentlig vise at du er gravid? Ut hele svangerskapet eller bare i begynnelsen, Hun som jeg kjenner som har født uten å vite at hun var gravid hadde tatt en test å den hadde vist negativ på henne..................så derfor lurer jeg da..... Kviser, har lagt på meg, mat smaker rart/merkelig, føler puppene har blitt større. Har hatt et par dråper med blod i utfloden bare to dager da etterhverandre, har hatt laaaaaang tid med masse utflod.
Tez_ Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Det beste er vel og dra til legen og levere en urinprøve...og kanskje en undersøkelse? =)
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Har du hatt mensen disse mnd da???Det er en annen tilstand som også gir kviser, vektoppgang,ingen mens.......men for å gå 4-5 mnd uten å legge merke til at man er gravid....hmmm..ikke mange som gjør det....50% blir kvalmne og så er det magen da....og sparkene....for å ikke nevne hvor mange her i norge som får bekkenløsning tidlig....
3barnsmor? Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Har ikke hatt mensen, saken er at det er ikke så lenge siden jeg fikk et barn.Jeg har nå fantomspark, men så tenker jeg at jeg kan kanskje få symptomer som ikke er er der fordi jeg er redd for å være gravid å det passer veldig veldig dårlig, har vært masse kvalm til og fra, kjenner jeg har vondt for å gå det er liksom låret helt oppe ved lysken låser seg(vet ikke om det er bekkenløsning da)hadde litt bekkenplager sist jeg gikk gravid
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 da kan det være både og....jeg "kjente " magen min i 3 mnd etter jeg hadde født...og jeg fikk heller ikke mensen før snuppa var 4 mnd...fullammer du er sjansen heller ikke så stor...men på den andre side er det også lettere å bli gravid rett etter man har vært gravid.... jeg hadde anbefalt deg å tatt en graviditetstest så fort som mulig....er den positiv vil jeg gått til lege umiddelbart og bestilt ultralyd slik at de kan stadfeste hvor gammel bebisen er og at den er ok.... hvis testen er negativ ville jeg fått meg skikkelig prevensjon slik at du eventuelt ikke kommer i denne situasjonen....
lana<3 Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 ps....så nettopp at du hadde tatt gravi test.....og at den var negativ...da er det ikke store sjansen for at du er gravid så langt på vei iallefall....ville heller gått til legen og målt hcg nivået i blodet hvis du mener du er gravid...de testene kan ikke ta feil....da får man vite nivå istedenfor positiv/negativ
3barnsmor? Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 Ja jeg har tatt en test, å det jeg lurte på er hvor lenge den kan vise positivt. Som sagt, kjenner ei som viste negativ når hun var gravid og faktisk gikk hele svangerskapet gjennom uten å vite om det. Trodde hun fikk mensen, å så viste det seg at det var fødsel på gang. Ambulansen kom da hun hadde så store smerter.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå