Mamma til snart 4 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 da tenker jeg på sengen osv. . si at jeg vil ha 1,5 år forskjell. må en ha 2 sprinkelsenger?? ligger 1 åringen på eget rom osv;)??
To trollunger + en spire Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 1 åringer kan ligge på eget rom ja og hvis en har mulighet til det er det ofte en fordel for nattesøvnen. Det med sprinkelseng er veldig forskjellig. Vår gutt kommer til å beholde sin seng da jeg synes det er praktisk å vite hvor jeg har han og at han trives godt i senga si.
pandabjørn Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 jeg har 20mnd mellom mine og har to sprinkelsenger Sander sover på sitt eget rom og linnea inne hos oss synes Sander er for liten til å ha vanlig seng ennå så derfor har jeg kjøpt ny sprinkelseng til tulla
Mamma til snart 4 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 takk for svar, var det jeg tenkte, tryggest å ha sprinkelseng. altså kjøpe en til vist vi velger 2 tette og at 1 åringen har eget rom;)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Her blir det akkurat halvannet år mellom mine, og sønnen min sover i sprinkelseng på rommet sitt og snuppa kommer til å ligge i en vugge på vårt rom. Den vugga er ganske bred og lang, så håper ho kan ligge der lenge, i hvertfall frem til sommeren. Da flytter nok storebror over i større seng og da tar tulla over sprinkelsenga... (men skulle ikke storebror være klar for stor seng får vi kjøpe en sprinkelseng til)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Vi får ca 17 mndr mellom våre to, å her skal jeg ikke kjøpe no ny sprinkelseng hvis det ikke er absolutt nødvendig... Junior får ligge i bagen til vogna, og ei kurv evt så lenge det går, så får vi tro det går bra med en vanlig seng til snuppa da... Har prøvd allerede, å det gikk fint noen netter.. Men hu skal få beholde sprinkeln til minsten MÅ ha seng...
metteflette Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Nå blir det nøyaktig to år mellom mine, og vi prøvde å la snuppa få "stor" seng nå før babyen kommer. Det gikk fint i en uke, så begynte hun å stå opp pg vandre og ville ikke ligge i den. Hun fikk sprinkelsenga tilbake og vi prøver på nytt om et halvt år eller mer. Til babyen har vi fått en annen sprinkelseng.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke svaret til deg ennå, det må vi vente og se an 9 måneder til Men det er samboeren min sin største bekymring...Hvordan blir nettene? ;P
hemmelig :) Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 Har 15 mellom mine 2 eldste og e hadde hver sin sprinkelseng. Eldsten sov pá eget rom og etterhvert flyttet minsten inn til han. Har gátt kjempe greit det.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 10. desember 2007 #10 Skrevet 10. desember 2007 Gutten vår er 2 år, og skal få beholde sprinkelsenga si ei stund til. Vi har leandervugge som tulla skal ha de første 6 mnd, og hun skal ligge inne hos oss det første året. Gutten vår fikk eget rom når han var rett over året, og det får nok tulla også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå