Stjernebarn og Nordlys Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 lillegutt er bare 3 mnd og jeg fullammer. De to siste ukene har jeg hvert kvalm nesten hver dag, og har disse mensenmuringene jeg hadde da jeg var gravid sist... skal kjøpe test i morgen, håper den er negativ for jeg orker ikke en ny graviditet allerede nå.
På vei igjen <3 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ble gravid med nr 3 mens jeg ammet nr 2. Merket det på at babyen ikke ville ha melken lengre. Hun gren på nesen og snudde seg bare bort fra brystet hvis jeg prøvde å amme henne...
Stjernebarn og Nordlys Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 ååneeeeei, sånn er lillegutt også, han har blitt helt tullete når jeg skal amme, gråter når jeg legger han til puppen, og avbryter hele tiden for å se seg rundt, HVOR GAMMEL VAR NR 2 DA?
nickoline og supermann Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 ikke jeg men søstra til sambo! Hun fikk to med knapt 1 års mellomrom.
snurkle Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke blitt det, men her fikk ikke mannen røre meg før spiralen var på plass heller da. Det er visst mange som blir det, noe jeg finner merkelig da man vel vet (??) at fullamming ikke er et prevansjonsmiddel... Håper uansett du får resultatet du ønsker deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå