~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Fy faaaaaaaaaaaaaaa'n Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite avslørt på den andre tråden!!!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Snakk om å driiiiiite seg ut altså!!!! Fy faaaaaen :-/
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Fyfaaaaaaaaaaaaaa`n, du KØDDER? Herregud, dåze azza.
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Det var ikke meg sier jeg jo! Herregud, er det ingen som tror meg eller? Jeg har sendt mail til modde, og bedt de om å legge inn her, hvem det var som hadde stjelt nicket mitt. Så bare vent og se! (I mellomtiden forsvinner jeg herfra, men kommer tilbake med et heeelt nytt nick.....)
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Herrrrreguuud så flaut!!! Link?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Twintipp!' Her er linken, er det mulig? http://www.dinbaby.com/forum/thread/136257243
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 Er det sant eller???? Sorry azzzz!!! Selvfølgelig, det er sikkert en av de kjipe anonyme på krangle, de er jo baaaaare ute etter bråååk!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Ja, det er det nok! De helsinkes anonyme, som kryper over til harmoniske og lykkelige skravle, BARE for å spre dritt om andre!! Jeg blir så lei meg, kan de ikke skjønne at noen faktisk tar seg NÆR av sånn? *snuuuufssss*
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2007 Huff vennen, sender deg en STOOOOOOR KLEM altså.. Har hatt lignende opplevelser selv, legg meg til på msn så kan vi snakkes!! [email protected]
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk sjiraff! DiB skulle jaggu hatt flere som deg! <3 *tenner et lys for meg selv og min emosjonelle smerte*
nickoline og supermann Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 synes jeg kan huske at noen har kødda med dette nicket før.......... mannen hennes også??? eller husker jeg feil. Egentlig det samme for meg om du heter per eller pål!!!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Nei, det var søstra mi på sju år, og ei venninne som var på besøk. De er begge to genier, og flinke til å herme nøyaktig etter skrivemåten min!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Ja, det er helt sant det Silja sier. Hun har aldri ljugd før, det vet jeg. Ljugakors fordobler, æresord. Dere må tro på henne.. Det er helt sant at søstra hennes er smart.. Ho kan 4 gangen helt utenat og greier.
nickoline og supermann Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 ikke hele gangetabellen????
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Tuuuusen takk for støtten Twintipp! Det setter jeg umåtelig stor pris på! Men du må passe deg, hvis ikke kan det hende du blir utstøtt du oxo... Jeg er derimot vant med hets, nå gidder jeg ikke bry meg mer, jeg bare ler av de, hehehehehehehehe. Såååå teite lizzm, som må hetse andre for å få seg selv til å se bedre ut lizzm. Djiiiizez....
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Nei, ho er bare 7 år da!!! Ho kunne si universitetsbibliotek da hun var 2 lizzom.. Det ekke kødd heller!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 4 gangen? Er det liksom noe å skryte av også nå? Herrefredrik, jeg vrir meg i krybben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå