Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg føler meg så utakknemlig. Samboer har sagt ja takk til barnepass av svigermor noen timer i morgen sånn at jeg skal få slappe av litt. Vært lite søvn i det siste, mye jeg skulle gjort, pluss at jeg går å hangler litt. SÅ tanken er jo veldig god og han er jo egentlig snill. Problemet er bare at jeg ikke har lyst til at hun skal være der, vil egentlig ha minst mulig barnevakt da jeg ikke egentlig føler meg klar for det enda, selv om hun er 4 mnd. Har så vidt hatt barnevakt da og det går jo bra, føler bare jeg blir litt presset til å levere fra meg berta mi og at avgjørelsene blir tatt litt over hodet på meg... Han som aldri er hjemem omtrent alikevel vet jo ikke noe om jeg har lagt planer eller hva.... Ja jeg er nok litt sårbar om dagen, og jeg skal nok overleve i morgen. Bare så godt å få det ut. Da får jeg litt mer ro i sjela:-)
tonemelone Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Kjenner meg godt igjen der... Og det er helt normalt, tror jeg... det velger jeg ihvertfall å tro selv. JEG er mammaen til gutten min, og JEG går med ham 24 timer i døgnet. Derfor er det også JEG som bestemmer hvem som skal passe ham, når og hvor. Min mann er heller aldri hjemme, han jobber stort sett fra åtte på morgenen til midnatt, og alle tingene jeg har lært om sønnen vår orker og klarer jeg ikke lære bort videre. Derfor vil jeg selv bestemme hva som er best for gullet, i hvertfall inntil noen andre bidrar litt mer... :-)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 var nåkk gjort i god mening,men hadde det skjedd meg hadde jeg blitt irretert.da hadde jeg funnet på en unnskyldning slik at jeg fikk hatt henne selv.vi må ikke levere fra oss ungene bare for vi føler vi må,det har jeg gjort en gang og aldri igjen.....hadde det ikke kjekt den tiden.men hva om svigermor kunne snakt med deg og evnt spurt om å trille tur me jenta da føler jeg saken hadde vært en annen.... jeg føler med deg og du er ikke utakknemlig bare en nybakt mamma:)
Elle melle deg fortelle Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Godt å få støtte på dette her. Det er litt lettere for menn å levere de fra seg, de er jo ofte på jobb også så er litt mer vant til det. Men det som irriterer meg er at jeg har sagt fra at dette vil jeg styre selv. Jeg synes hun kan spørre meg ja, og ja jeg hadde tenkt å spørre om hun kunne ha henne et par timer en av de nærmeste dagene. Nå føler jeg litt at det blir på deres premisser og ikke mitt. Men hun skal få ha henne, og jeg skal prøve å nyte det:-) Vet jo de koser seg da... Var heller aldri noen mening i å være anonym...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 bra me kan støtta kverandre litt:)....broren min skulle ha innflyttingsfest når jenta mi var 6 uker...jeg villeikke for jeg ville ikke ha henne me i bråket og heller ikke ha barnevakt...men gjett om det var press..ikke fra bror min,men foreldrene mine som bare mente det godt.men jeg ville ha jenta mi selv!! hehe vi er ganske bestemte som nybakte mødre også
MissUnderCover Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Stå på ditt pønsemor, du som bør få bestemme dette... men når du nå har bestemt deg for å ha barnevakt, NYT DET! (Om du klarer) Håper du får slappet av! Jeg hadde barnevakt i en time (!) i dag jeg, vi gikk på ski! *stolt* Hehe allerede da begynte jeg å savne gullet... men det var litt godt og da. Men hun er jo 6 1/2 mnd.. )
Elle melle deg fortelle Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Takk JegErMammanTilSarah.. Da var du og flink. Vet jo Vi er litt like på det punktet der:-) Vet jo det er godt, har jo hatt det såvidt før, men blir bare litt oppgitt når ting skjer over hodet på meg. Nå når hun nesten ikke har vært med pønsen skal hun plutselig passe henne halve dagen. Men akk ja, jeg vet jeg trenger det.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå