Mille** Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Hei, joda, gikk kjempebra det, hadde det veldig koselig. Prøvde å se etter deg, men så ingen med sånn kjole som du skulle ha. Slapp ikke inn i det andre lokalet heller. Hadde dere det gøy da?
lenej :o) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 åå!! nei, eg ble ikke å ha den kjolen på, for den gikk bare gaiken, så kjøpte meg en kjole, en helt enkel svart en.. var inne på pernille på natta vi.
Mille** Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Åja, det var vi også. Dro vel hjem i 3 tiden ca. )
lenej :o) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 ååå!! vi var der til det stengte vi, ane ikke ka klokak var da, men dro på besøk etterpå på hotellrom, før vi la oss. spiste pizza. å, nå ble eg nysgjerrig, eg har jo sikkert sett deg da, vel?
Mille** Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Kan hende det ja, men vi var jo mange i sort kjole der da. ;o)
lenej :o) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 åh, no blei eg jo bare enda mer nysgjerrig...!! ;o) okei, eg hadde gått amokk på glitter den dagen, å hadde på meg knallrøde bling-smykke og øredobber, og hadde satt opp håret mitt.
Mille** Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Kan ikke huske å ha sett deg. Jeg hadde på meg en sort, smal kjole som rakk til nedenfor knærne, men splitt forran, og sorte sko med åpne tå og sløyfe på. Hadde ikke satt opp håret, men hadde krøllet det.
lenej :o) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2007 åååhhh... vet ikke om eg har sett deg da, som du sir, det var mange i sort kjole... men alle eg så, så tenkte eg, "kan det være hun?" hihi.. men hadde det knall da. kjempegod mat, og nydelig plass!! men fikk jo ødelagt kjolen min da.. hadde jo kjøpt ny, for anledningen da, silke.. åsså kom det en dust å sparket en fakkelboks på meg.. stearin over hele meg... urk... ingenting godt kommer ut av festrøyking!!
Mille** Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Usj da, det var jo kjempekjipt!! Ja, vi hadde det veldig koselig, god mat og masse (litt for mye) god drikke. Hehe... ;o)
lenej :o) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2007 hehe.. ja, masse godt å drikke! men eg holdt på å klikke på dem i baren!! så på når dem blanda drink, og dem tok bare halvparten av alkohol i, enn det som skulle være. så eg sa i fra, å dem regnet vel ikke med noen skulel oppdage det, så da begynte dem å gjøre det ordentlig da.. også serverte ho dama longdrinker i vinglass og gløgg-glass.. er jo heeelt feil!!! å eg klarte jo ikke å la være å si ifra...
Mille** Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Å? Kanskje like greit for min del, hadde blitt driting ellers, hihi...Fikk forresten servert mine drinker i riktig glass da.
lenej :o) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. desember 2007 hihi... heldig du er da!! fant ut det er ikke bunn i meg når det gjelder alkohol da... en av de dør-guttan sa til meg, da vi gikk da det stengte, at det var sjelden noen som var edru på julebord, som meg.. ehh.. nei, sa eg, har drukke masse! sjefen til gubben gikk jo amokk med de bongene, fikk jo 18 av han!! å hadde bare en igjen, baren stengte jo plutselig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå