chill+enda en til Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Nå for tiden bruker jeg en mørklilla flaske fra Stella McCartney, den er god Liker også godt Light Blue fra Dolce Gabbana, og Ralph (den mørk turkise) fra Ralph Lauren.
cherry coke Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Den nyeste til Calvin Klein. Alle Hugo Boss sine. After Five- Elisabeth Arden. Elsker parfyme og har i bøtter og spann=)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Som vinterparfyme er den absolutte favoritten FlowerByKenzo.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Over tid har jeg vært kjempeglad i Issy Miaky (el something..) men nå for tiden elsker jeg Lolita Lempicka sin. Er på jakt etter en ny da, må ha en ny som passer i bryllupet vårt, tips?
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 for tiden er det lacost "touch of sun"
nickoline og supermann Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 siden jeg har jobbet i parfymeri har jeg mange favoritter. Men to jeg aldri blir lei er Versace sin woman og Jadore
Hot Midget ! Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Paradise Passion av Naomi Campbell :-)) Den er nyyydelig!! En gang jeg hadde den på byen kom en lettere beruset mann bort å sniffet på meg..Haha...Så sier han "Ikke meeninga å lukte på deg altså, men hva heter parfymen din? Jeg vil at dama mi skal like godt som deg jeg" Hehe..Var litt søtt;)
Hot Midget ! Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 "vil at dama mi skal LUKTE like godt som deg"..Skulle der jo stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå