Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Vil gjerne ha noen tips jeg... )
Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Smykkeskrin i skinn, Vendelas beauty bible, nye hodeputer, sorte skinnhansker, siste boken til Paolo Coehlo. Det var vel egentlig alt tror jeg:)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Det eneste jeg virkelig ønsker meg til jul, er et barn som legger seg greit om kvelden uten å mase og komme med allverdens unnskyldninger for å få stå opp igjen.... Ellers står god helse for oss alle høyt på lista. Av materielle ting har jeg alt jeg trenger.
NessaS Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Bøker, helst på engelsk. Klær, har krympet ut av de fleste klærne mine så trenger det virkelig. Ellers har jeg egentlig alt jeg trenger for å være lykkelig; verdens herligste (snart)3-åring, verdens beste samboer, tak over hodet og mat i skapet.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Krumkakejern, dobbelt vaffeljern, pølsetermos, fin voksduk, små sitteunderlag - ting jeg aldri hadde tenkt på før jeg "plutselig" ble trebarnsmamma ...videre parfyme, dusjsåpe/deo/bodylotion med samme duft, massasje, bøker, abbonnement på blad (donald, mamma, whatever... ...og så grytekluter, fancy kjøkkenhåndklær, lys og servietter ...Tror hovedsaken er at vi plutselig har dårlig råd, og dette er ting jeg aldri finner på å bruke våre hardt tiltrengte kroner på... da havner egne behov nederst på lista
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 *tempurpute *langrennski *bergansjakke *super undertøy fra kari traa *gode skivotter *fleecehals *sengetøy (hvitt) *hvite håndklær *philippe starck sin louis ghost stol *et gammelt vindu med sprosser *fotoboken til Annie Leibovitz *lyslykt fra slettvoll *gavekort i interiør og møbelbutikker *id sminke *uggs *frisørtime *hudpleie *Lene Bjerre såpedispenser o.l. i sort croco look Kommer ikke på mer nå i år er faktisk første året på lenge at jeg virkelig ønsker meg mer enn 3 ting. I denne familien så blir folk nesten snurte om man leverer en liste som er kortere enn 2 a4 sider hehe
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 Her var det masse fine tips=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå