Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha noen tips jeg... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smykkeskrin i skinn, Vendelas beauty bible, nye hodeputer, sorte skinnhansker, siste boken til Paolo Coehlo. Det var vel egentlig alt tror jeg:)

Skrevet

Det eneste jeg virkelig ønsker meg til jul, er et barn som legger seg greit om kvelden uten å mase og komme med allverdens unnskyldninger for å få stå opp igjen....

Ellers står god helse for oss alle høyt på lista. Av materielle ting har jeg alt jeg trenger.

Skrevet

Bøker, helst på engelsk.

Klær, har krympet ut av de fleste klærne mine så trenger det virkelig.

Ellers har jeg egentlig alt jeg trenger for å være lykkelig; verdens herligste (snart)3-åring, verdens beste samboer, tak over hodet og mat i skapet.

Skrevet

Søøøøvn JA TAKK!!!!:)

Skrevet

Krumkakejern, dobbelt vaffeljern, pølsetermos, fin voksduk, små sitteunderlag - ting jeg aldri hadde tenkt på før jeg "plutselig" ble trebarnsmamma :)

...videre parfyme, dusjsåpe/deo/bodylotion med samme duft, massasje, bøker, abbonnement på blad (donald, mamma, whatever... :)

...og så grytekluter, fancy kjøkkenhåndklær, lys og servietter

...Tror hovedsaken er at vi plutselig har dårlig råd, og dette er ting jeg aldri finner på å bruke våre hardt tiltrengte kroner på... da havner egne behov nederst på lista ;)

Skrevet

*tempurpute

*langrennski

*bergansjakke

*super undertøy fra kari traa

*gode skivotter

*fleecehals

*sengetøy (hvitt)

*hvite håndklær

*philippe starck sin louis ghost stol

*et gammelt vindu med sprosser

*fotoboken til Annie Leibovitz

*lyslykt fra slettvoll

*gavekort i interiør og møbelbutikker

*id sminke

*uggs

*frisørtime

*hudpleie

*Lene Bjerre såpedispenser o.l. i sort croco look

Kommer ikke på mer nå :) i år er faktisk første året på lenge at jeg virkelig ønsker meg mer enn 3 ting. I denne familien så blir folk nesten snurte om man leverer en liste som er kortere enn 2 a4 sider hehe ;)

Skrevet

Gavekort på kjøpsenteret :-))

Skrevet

Her var det masse fine tips=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...