☆Anonymia☆ Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 jeg har ikke vert til legen enda..og det er fordi på dagen,så virker jeg helt fin i halsen og kjenner det ikke nesten...men så kommer kvelden og da begynner det å gjøre sinnsykt vondt igjen.. er halsbetennelse sånn ??
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Har bare hatt det en gang. Da gjorde det sinnsykt vondt hele døgnet (klarte ikke spise noe, drakk bittelitt) Hadde i tillegg høy feber. Au au...
☆Anonymia☆ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 huff...=(=( samme som her,bare jeg har ikke feber,jklarer å spise selv om det er vondt..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg også har sånn. Veldig vondt i svelg og bakover mot ørene. Ikke noe særlig feber. Auuuu. Jeg drikker mase weifa-c nå, men vet ikke om det hjelper.
☆Anonymia☆ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 jaaa sånn er det hos meg også,merker det i ørene avogtil,og drit vondt i svelget..har hatt det i nærmere en uke snart..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg også- Skal du til legen i morgen Kine? Kan du ikke gi tilbakemelding på hva legen mener det er a?
☆Anonymia☆ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 jo men jeg vet ærlig talt ikke om vi har penger til det..koster jo flesk..og man får vel sikkert ikke time på dagen der...:S
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Nei, ikke sant. Jeg har heller ikke råd. Og forrige gang jeg hadde halsproblemer fikk jeg ikke noe mot det uansett siden jeg er stort sett ung og frisk.
☆Anonymia☆ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2007 fy faen,kommer til å bli FORBANNA om jeg møter opp der imorgen og må betale FLESKEPENGER,og det eneste jeg får er; jeg kan ikke hjelpe deg.. da tar jeg legen som gissel..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Men det er i Bergen sant. Bare unngå de mest beryktede og useriøse legene der så du hvertfall er sikker på at det vet hva de gjør;)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Tok mandlene for 4-5år siden, før det hadde jeg halsbetennelse 7-8ganger i året. Stort sett begynte det med at jeg ble litt øm og hoven i mandlene, så ble halsen sår. Enten på ene siden eller begge. Utover kvelden eller dagen etter fikk jeg gjerne litt feber, men ikke alltid. Innen jeg kom meg til lege kunne jeg neste ikke snakke - og jeg gikk alltid på legevakten i Bergen. Etter at fastlegeordningen kom måtte jeg krangle meg til å komme inn til en lege - kunne ikke bruke fastlege for jeg kunne ikke vente til dagen etter, eller 3 uker etter når hun hadde ledig time. Kom alltid inn, og hadde alltid forskjellig lege. Ene gange hadde jeg dobbeltsidig halsbetennelse og hadde virkelig problemer med å snakke, og legen stilte meg alle mulige slags spørsmål vedr jobben min! En annen gang fikk jeg en som nettopp kom fra skolebenken, satt med en svær oppslagsbok, Han ville ikke gi meg medisin først, måtte først sjekke hva det var, Helt greit det, men jeg visste jo godt hva jeg hadde, var jo så vant med det. Ba han se på journalen min og telle hvor mange ganger jeg hadde vært der for akkurat det samme. Da skrev han ut medisin.. Betalte ikke noe mer enn vanlig egen andel, og medisinen var ikke så dyr heller... Etter at mandlene var fjernet har jeg ikke hatt halsbetennelse en eneste gang, gjett om det er herlig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå