Fisk74 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 HEI, jeg venter nummer tre i april, da kommer det en liten gutt. Vi har en gutt og ei jente fra før. Er det noen flere flergangsmødre her inne fra Tromsø?
Tungt med to Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hei! Jeg venter nummer to i juni. Har en gutt fra før, kanskje får jeg vite hva neste blir den 20.
Nætte;mortil2 Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Heisann!! Har en gutt fra før og termin ca 24 juni! Denne gang skal jeg spørre på ultralyden om kjønn!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 hei Jeg venter nr 4,5og6 :)jeg bor litt lenger sør,men er til kontroller i Tromsø,og ska føde der,Jeg har egentlig ikke termin før 26 mai,men siden det er trillinger,så kommer de nok 7-8 uker før,kan hende vi ses på føden da
Nætte;mortil2 Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 OI!! Trillinger gitt!! :-) Det var ikke dårlig!! Var det rett og slett trippeltreff eller er det prøverør?? Du må bare frese til meg hvis du syns jeg spør for mye, men er sjeldent å treffe på noen som har tre i magen sin!!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Tror det skjedde ett under på vanlig måte, eller 3 under da:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå