Gå til innhold

Lav mage...

lykkelig familie på 4:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting. Føler jeg har veldig lav mage. Er dette vanlig? Høyeste punkt på magen er ca 3 cm under navel, og er 27+5. Trodde magen egentlig skulle være kommet høyere nå, eller er det bare jeg som tenker for mye...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg bærer barnet lavt har eg hørt,men høgste punktet på magen min er langt oppe med ribbeina nå! kjenner spark laaangt oppe...er i uke 26 snart i uke 27..men muli det er ulikt på folk ja...?

Skrevet

når jeg går inn å ser på bildene dine syntes jeg magen ser riktig plassert ut :)

Skrevet

Jeg syns også jeg har veldig lav mage er 27+5,e spurte jordmora om dette og ho begynnte bare å le,og lurte på om e ikke trodde e ble større... Magen vokser enda mye,så d var helt normalt..

Skrevet

Takk for svar. Sant nok, så vokser jeg vel enda noen mnd. Får vel bare ta tiden til hjelp å se hvordan magen former seg:-) Lykke til videre alle sammen:-) Går over til 3. trimester på onsdag:-)

Skrevet

Eller kommer jeg også inn på Onsdag,er d 28 uker eller 28+1??? Tid har du termin MB26?

Skrevet

Vet ikke. Ble plutselig usikker selv jeg. Har termin 6. mars. Så da er jeg 28 uker i morgen. Men usikker om det er da eller 28+1 man går over...

Skrevet

På 3. trimester står det at det er fra 28+1. Men det står jo på 2. trimester at den varer til 27+6. Hva med 28 blank. Hører den ikke til noe den da? Merkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...