2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 jeg har hatt mensen nesten annen hver uke siden minsteman ble født i mars... legen min sagt det er sånn pga p piller osv...... så ikke no farlig... men nå har jeg ikke hatt mensen siden 30 oktober altså 1 uke over tiden nå... hjelp... Har 2 nydlige gutter på 9 mnd og 2,5år... men en til nå.. nå som jeg endelig skulle ut i jobb og gjøre noe med "mitt" liv.... men er mot abort... vi er gift... men bare en inntekt... det går bra, nå med 2 voksne og 2 barn men holder intekta til 1 til 5 stykker i 1 -2 år til? er åpen for å få en til jeg bare 1 problem jeg er ute 2 ganger i året med jente jengen min og seff var det forgje helg... virkning på fostret??? dette er bare tanker måtte bare få ut... kajsa*
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei! Vlle tatt en test om en ukes tid jg... Når det kommer til økonomi og jobbing - hva med at mannen tar permisjonen, og du går ut i jobb 6 uker etter fødsel? Da får dere jo høyere inntekt pluss at du får gjort voksenting...=) At du drakk forrige helg har ingenting å si. veldig mange drikker før de vet de er gravide, og det er ekstremt sjelden at det har noe virkning på fosteret=) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå