Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurte på hvor du leste det med at man kanskje kunne kjenne når egget beveget seg ned egglederen... Det er jeg som er så sikker på at jeg er gravid, selv om det evt. bare er 5 dager siden unnfangelse.

Ble litt nyskjerrig, for etter å ha stått opp om natten for å tisse de tre første nettene, har jeg ikke hatt den "trykkefølelsen" de siste to døgnene. Men hvis egget fester seg etter tre dager, så stemmer det kanskje veldig bra..?!:-)

Var på den pernillesida, men jeg er ikke så flink til å søke på internett, så jeg får ikke treff på så snevre ting som jeg er ute etter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan ikke bare ha vært en liten blærebetennelse da??Med min datter sluttet ikke min trykkfølelse den ble bare verre og verre husker jeg så det er jo veldig rart at den er blitt borte....

var her inne på en av sidene jeg leste det....nedover egglederen vokser egget og dumper borti sidene på vei ned og kan gi småsymptomer, i livmoren når egget skal prøve å feste seg er det ikke alltid det lykkes for egget å feste seg og fester seg kanskje bare litt og så gi slipp igjen og det kan igjen gjøre at det produserer ørsmå mengder hcg idet det prøver å feste seg, men siden det ikke lykkes blir det kun produsert hcg en liten stund før det skylles ut igjen.....egget er da festet for så liten stund at det ikke slår ut på en urintest..men kan gi gravidsymptomer.....som da blir borte igjen....

Skrevet

Trykkfølelsen ble ikke borte for så vidt. Bare såpass mye svakere at jeg ikke måtte stå opp om natten for å gå på do, men i natt var det tilbake igjen. Måtte opp flere ganger.

I morgen er det en uke til IKM i følge mine beregninger, og i dag kom det litt svak, svak, svak "rødfarge" i trusa. Festeblødning? Hadde det sist graviditet også. Håper fremdeles:-) I følge min "logg" er det to dager til jeg tar en negativ UVI-test hvis jeg følger samme "oppskrift" som sist:-)

Takk for svar! Håper for oss begge:-)

Skrevet

ja håper jeg også....har hatt vondt i magen i flere dager nå...håper det er mer enn tr som lager dette auet.....

festeblødningen pleier å komme en uke før ventet mens ja....spennende dette...må holde meg oppdatert da....

når skal du ta gravi test?? Jeg tenkte jeg skulle teste på torsdag muligens...

Skrevet

Tenkte i utgangspunktet å teste om en uke, men skal til legen med jentungen i morgen (øyebetennelse), så da leverer jeg kanskje en urinprøve i samme slengen for å kunne utelukke uvi. Tenkte i så fall å høre om de kan sjekke om jeg er gravid, selv om jeg trodde det var litt tidlig enda...

Skal holde deg oppdatert:-) Blir spennende å høre resultatet ditt også! Gleder meg:-)

Skrevet

jeg er desverre ikke gravid...testet tidlig jeg en uke før mensen..den var positiv, dagen etter var den negativ og det vil si at egget hang seg fast bare for en liten stund før det datt ut igjen....slapp av heller og ikke tenk på det....testen er sannsynligvis negativ enda....får håpe det ikke er uvi da....men uvi er også veldig vanlig blant gravide.....:)

mensen min er ventet om 4 dager så nå går jeg snart inn i 4 pp....arrgh.....første beby trengte vi kun et forsøk på og denne gangen skjer det ikke no...hmmmm....kjeeedlig

lykke til hos legen imorgen iallefall hva du enn bestemmer deg for:)

Skrevet

Ikke UVI og ikke gravid var resultatet... Så da spørs det... De siste to nettene har jeg ikke måttet opp på do igjen heller... Får se. Vi fikk også full klaff første forsøk sist, men er ikke lenger så sikker på reprise:-(

Håper det ordner seg for deg i kommende måned da! Ekstra skuff når det først var positiv test kan jeg tenke meg...

Jeg har kjøpt hjemmetest i dag som jeg skal ta på tirsdag hvis mensen ikke er kommet enda da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...