Bigga, Matta og lille banan Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Ser at Maxi cosi er best i test, men etter hva jeg forstår kan det bare brukes med kjøreretning og det vil jo ikke vi..........
**Frøken84** Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 besafe izi combi. kan brukes begge veier. og er 0-18 g=0) det har vi kjøpt i allefall=0)
Tinaisme Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 vi har og besafe.. Strålende fornøyd den lille snuppa mi
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 henger meg på her. Vi har også izi combi og er strålende fornøyd. Det sitter jo så støtt i bilen :-)
snoopy_me Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 helt enig.. Be safe fra 0-18 kg er knall.. Den var best i test i fjor. Den er både bak og fremovervent og ungen sitter som en konge i den.. Så også på acta graco 0-25kg, men der er det ikke støtte for hoftene. det er det i be safe stolen.. Tipp topp stol spør du meg
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2007 Tusen takk for svar, da tror jeg vi dropper hele maxi Cosin og satser på be safe
Lillegutt og jeg Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Prøv setet i bilen FØR du kjøper! Be safe er et veldig bra sete, men plass-krevende...! Kjedelig å sitte helt inne i dashbordet for "mor" eller den som sitter foran... (her har vi nemlig bæsjet på leggen en gang...) Akta Graco cosmic er et sete som også kan anbefalen, kombi sete som kan monteres begge veier. Har også mulighet for regulering av rygg, til hvilestilling.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #9 Skrevet 10. desember 2007 jeg har besafe izi combi, kjempebra sete!:-) står støtt som et fjell:-) Og ungen blir sittende litt høyt så han kan se ut:-) Jeg har det i en nissan micra og det går helt fint. Kan holde ut og sitte litt trang en stund for sikkerhetens skyld når det gjelder ungen min:-) Skal vi på langtur har en av oss sittet bak. Dessuten tror jeg det kan festes i topunktsele, det vil si stå i midten bak;-) det er vel det sikreste stedet i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå