Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Sorry språkbruket... Det er ikke vondt eller noe,bare en drue som henger på utsiden. Regner med at dette er hemorider?! Noen erfaringer med dette?? Hilsen for flau til og signere med nick.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Da er vi to... Merket det i går jeg, klødde liksom så rart baki der:-( To små rognebær, huff det er så fælt! Tenkte å kjøpe salve på apoteket i morra, håper det hjelper. (Jeg signerer også med anonym denne gangen....)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Tror det finnes flere, men vet om en som heter Anal- et eller annet... Klingende navn ja...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Det tørr jeg søren me ikke kjøpe!!!! For overtale mannen til og gjøre det.. Tenkte e skulle te legen først,i tilfelle det ikke er danglebær. Huff og huff
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Hehe, de er sikkert vant med verre ting på apoteket! Jeg er ganske sikker på at mine er hemmoroider, for jeg har nettopp hatt en skikkelig forstoppelse, og klarte ikke la vær å trykke:-(
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Har fått det jeg også. Bruker en salve, tror den heter Sceriproct eller noe. Den er uten resept, og hjelper den. Trodde jeg skulle slippe unna, men neiiii daaa....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 alcos anal, sheriproct er mot hemmoroider jess....huhu
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Det finnes to typer salver på apoteket: Scheriproct og alcos-anal. Scheriproct skal være sterkere og dersom du har utvendige hemorider skal salven smøres 2-4 ganger daglig. alcos-anal er for behandlig av hemorider, kløe, sprekker og eksem i endetarmsåpningen. Denne salven skal smøres morgen, aften og etter hver avføring. alcos-anal har en kjølende effekt. Jeg synes alcos-anal fungerer best. Og til deg som ikke våger å kjøpe salven selv, skriv ned navnet på salven på en lapp og lever denne på apoteket davel!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 HI som ikke tørr og kjøpe det selv. Tørr ikke kjøpe p-piller en gang...Må jobbe med meg selv for å dra ræva mi ned på apoteket i forveien. Sånn er jeg! Skal snakke med legen jeg. Takk så masse for svar:=) Kanskje jeg kjøper det selv nå som jeg har et døgn til og psyke meg opp! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 hihihi dangelbær er bæsj som henger fast i rompehåret da... sånn for å gi en unyttig informasjon *ler* lærte om dangelbær i russefeiringa for mange år siden *ler* men ikke fordi jeg hadde det selv da heldigvis. huff håper jeg slipper unna hemorider.... tør ikke trykke sånn som før lenger nei i frykt for å få noen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Hvet hva danglebær er,men syns det hørtes litt finere ut en hemorider. HI
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 Høres finere ut enn hemorider?? rare menneske! Hemorider er jo en medisinsk sak, noe man ikke kan noe for. Danglebær er jo bare uhygenisk... Jaja, hver sin oppfatning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå