Crazywoman Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 merket det ikke før etterpå når jeg skulle lage meg en til skive.... HJELP?????????????????????????
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 om du ikke spiste akkurat det "grönne" tror jeg du kan ta dem med ro!
Crazywoman Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Gjor jo det.... Helt sykt at jeg ikke merket det.... Er kjemperedd..
Sunniva78 har to små Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Les her, og bli beroliget:-) http://www.doktoronline.no/qa/forum/26/qa3649291.html?s=doc.nav2
Gemini7 Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg gjorde det samme da jeg var 5-6 uker på vei (nå i uke 19). Fikk helt panikk selvsagt, siden jeg hadde hørt at muggost var så farlig, men vet jo nå at det er fordi det kan være listeria i denne osten. Er jo ikke direkte sundt m mugg- det er jo giftstoffer i det. Spurte legen min v første kontroll og hun sa det nok ikke hadde gjort noen skade (jeg spiste det grønne også, så det når det var bare litt igjen), og at jeg ikke skulle tenke noe på d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå