puusekatt Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Har hatt kynnere/masrier store deler av dagen, og her i kveldinga så begynte jeg å mistenke at de var mer eller mindre regelmessige, men tok ikke tia, fordi de var ikke vonde/ tok seg ikke opp. Så plutselig, her for en times tid siden, så fikk jeg det som iALLEFALL må kunne kalles en masrie, var mye vondere enn jeg noe jeg har kjent før. Har hatt slike med ca 10 min mellomrom siden da, i tillegg til at jeg plutselig begynte å fryse så hele meg rista, og jeg ble sånn.. "rar" kvalm. Kanskje det endelig skjer noe? Er fem dager på overtid... er det vanlig at riene er HELT regelmessige, eller kan det fravike med et minutt eller to i starten osv? er førstegangs som dere kanskje skjønner : ))
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Riene mine var ikke helt regelmessige. Spennende å se om det er noe åp gang nå. Lykke til iallefall
maria isabell Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 trur babyen kommer:) ring føden...når eg hadde rier var det veldig uregelmessige og kjente ingenting i ryggen....hadde 4 cm da vi kom til føden og hadde hatt rier hele dagen og halve natta før:) lykke til:) viss u kvir deg skal du vite at eg er kjempe pysete,kvir meg til bare en blodprøve i fingen,besvimer for ingenting...vel, fødte jenta mi uten noe smertestillende:) du blir kjempesterk i forbindelse med en fødsel:) mangen klemmer:) ps ikke vent for lenge med å reise,det kan plutselig gå fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå