Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Tenker på en på 2,5...
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Lillegutt fikk vel sin første Little People ting da han var 8 mnd....Han er nå 19 mnd og det er kjempe stas med ting derifra.
tre små... Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 fra 1 år tror jeg det står på de... så helt små kan ha de:) passer også veldig godt for en på 2,5:)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2007 Er så vanskelig, er så redd han er for stor til dem...
tre små... Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 hmm... det er jo mye forskjellig.. sånn garasje og greier... sikkert morro.. jenta mi leker litt med det.. ho er på samme alder men ho er nok mye mer glad i å leke med duplo lego.. det er favorittlekene nå elsker og bygge også er det så mye fint i det.. skal få en stor zoo til jul... kunne det vært noe isteden kanskje, eller har han mye fra før?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Hmmm, tror jeg dropper little people jeg... Får se om jeg finner på noe annet lurt, det er til nevøen min...
Mamma med to søte små Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Her i huset hat det aldri blitt lekt med.. Mye kjekkere med duplo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå