Høstspire 2011 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde sist tr. første dag 17 november. Dette var nøyaktig en mnd etter mensen i oktober. Når ville dere testa da? Er så usikker....
Gullklumpen! Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ville faktisk ventet helt til neste søndag om en uke....kjipt og vanskelig det er helt sikkert, men kanskje vi kan vente i sammen! Har ikke TR meldt sin annkomst til da tester jeg på lørdag! Vi får krysse fingrene for hverandre;) Klem!
Høstspire 2011 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Ja... hadde tenkt på det jeg også.. rundt neste helg, men det er jo leeeeeenge til:( Når har du IKM? Takk, krysser fingrene for deg også
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ville ventet til 14 dager etter EL.
Høstspire 2011 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde (det jeg tror og mener var) EL slim rundt den 1. desember. Vil det si jeg kan teste på lørdag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå