Easton Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Snart er gutta ett år, og vi gleder oss over hvor bra det egentlig har gått selv om jeg er sliten noen ganger, men det er jo alle med små barn, en eller 3, alene eller 2. Men hvordan gjør man det på brursdagen? Har jo aldri feira barnebursdag før, og hvertfall ikke for tvillinger!! Håper noe kan komme med noen erfaringer. Hvordan gjorde dere det? Hvem inviterte dere? Kjøpte dere gaver selv til barna? Har tenkt å vente med mine gaver til de, for å se hva de får, for så å kjøpe det de trenger etterpå. Så fremst de ikke fikk det i gave.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei. Her blir gutta 1 år til søndag. Rart hvor fort tiden har gått:) Vi skal feire med familie selskap på lørdag så skal vi ha noen venner med barn og sånt på søndag. Lager ikke noe eget barnebursdag i år. Vi har heller ikke tenkt til å kjøpe noe til de. Regner med at de får en del+ at det snart også er jul, så det kommer nok til å flyte med gaver. Skal ha nye bilseter og de begynner i barnehagen denne uka så de har jo fått en del klær og sånt til det. Når fyller dine år da?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 å så morro.. gratulerer med ungene som snart er 1år.. syns tiden går fort jeg..mine er snart 8mnd alt...
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har faktisk også lurt litt på dette. Men mine er bare 3mnd, så jeg har god tid å tenke på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå