ScaryMama Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Brunost og syltetøy Brunost og salami Har en liten diskusjon her;)
nick39 Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Brunost og syltetøy er helt vanlig her i huset......det har jeg faktisk alltid spist. Men brunost og salami er "krasj" etter min smak
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Brunost og jordbærsyltetøy er nok en vanlig kombinasjon. Den med salami er nok noe mer uvanlig for å si det mildt
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Brunost og syltetøy - Nei langt ifra Brunost og salami - Ja det synes jeg.
cherry coke Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Brunost og syltetøy vet jeg det er mange som spiser. Brunost og salami? Det hørtes iallefall ikke godt ut=) Men for all del...jeg vet om en som hadde smør, nugatti, agurk og majonespå skiva si!=)
Pixie Power Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Brunost og syltetøy er nam og helt vanlig for meg :-) Med salami...litt mer uvanlig og uprøvd for min del, he he
OsloMor Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Geitost og salami, fysj!!! Synes sågar gulost og syltetøy er ekkelt også...
ScaryMama Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2007 Er det jeg også mener;) Søsteren min syns at bruonst med syltetøy er unormalt og ekkelt, på lik linje med tanten vår som spiser brunost med salami (DET er ekkelt det). Nå bruker hun argumentet med at alle vi har vært gravide så derfor har vi ekkel smak i mat;)
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Første er vanlig, andre er det ikke. Men eldsta mi elsker prim med salami eller morrpølse... hehe... det er noe med den kombinasjonen søtt og salt som mange liker tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå