Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 i know..nada meeen jeg synes det blir rart når mini har to navn og lillebror skal bare ha ett. så jeg må ha ett mellomnavn..argh
Skravlemamman Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 For meg blir det enda rarere hvis du skal putte et navn til etter Ulrik. Et kjempefint navn som må stå alene.........kjell ulrik er liksom ikke noe alternativ.....nydelig navn da, men må du ha 2 - så velg et annet navn.....
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 nei ikke noe foran, må bli et navn etter...
♥2 små gull♥ Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Lars Ulrik hvis dere er Metallica fans... Går jo ann å ha Ulrik som navn nr. 2, men allikevel bruke det som hovednavn.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Syns absolutt det blir dummere å sette til et navn bare fordi broren har det. Barnet skal tross alt ha navnet hele livet... Kan ikke komme på noe som passer etter Ulrik.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Ulrik er et vanskelig navn å finne et navn som passer til men det første som slo meg var Ulrik Andre
snurkle Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes det er mange navn som kan passe med Ulrik så lenge ikke begge skal brukes til daglig... F.eks. Ulrik Aleksander står fint sammen, selv om det er alt for tungt som daglignavn.
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Ulrik Olai Ulrik Johan Ulrik Levin Ulrik Iben
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Ulrik Geir Ulrik Terje he he.. sorry kan ikke hjelpe, men er nyskjerrig på hva andre kan forslå; så jeg bidrar gjerne med å holde tråden din oppe
Carnivale Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 UUuuuuufff, ikke André da. Tidenes mest oppbrukte navn-nummer-to-fordi-vi-ikke-kommer-på-noe-annet Syns Ulrik er finest alene jeg. Man MÅ ikke ha to navn på begge. I vår familie har jeg ett fornavn, den ene broren min to, den andre broren min har ett fornavn og mamma sitt pikenavn i tillegg til etternavnet vårt. Har aldri tenkt over at det er rart at vi ikke har samme antall navn.
Honningmelon Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Hehehe, jeg vet. Men, var mitt eneste forslag ;-)
solstråle69 Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Vi er en søskenflokk på 5, hvorav 3 med dobbeltnavn og 2 med enkeltnavn - har aldri tenkt over at det skulle være "rart". Må legge til at alle 3 med dobbeltnavn ønsker at de hadde kun 1 fornavn....
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Ulrik August Ulrik Johan Ulrik Emiil Ulrik Daniil Ulrik Alexander Ulrik Christopher Ulrik Sebastian Ulrik Leander Ulrik Matias Ulrik Johannes Ulrik Edin Ulrik Martinius Ulrik Kornelius Ulrik Arctander
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Ulrik Leander er det eneste jeg kom på. Hmm Ulrik Nikolay, Ulrik Mathias, Ulrik Martinius, Ulrik Krifstoffer.. Så vart det stilt gitt! Jeg har kun et navn, og har alltid ønsket meg dobbeltnavn:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #21 Skrevet 10. desember 2007 Ulrik August Ulrik Johan Ulrik Emiil Ulrik Daniil Ulrik Alexander Ulrik Christopher Ulrik Sebastian Ulrik Leander Ulrik Matias Ulrik Johannes Ulrik Edin Ulrik Martinius Ulrik Kornelius Ulrik Arctander
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #23 Skrevet 10. desember 2007 Synes det er absolutt penest alene jeg da Om vi får en jente til så har jeg veldig lyst til at hun skal hete Ella Sophie, men tuppa har jo bare et navn.. Synes ikke gjør noen ting jeg da
Gjest -<<- Skrevet 10. desember 2007 #24 Skrevet 10. desember 2007 Johan, Olai, Olaus, Andreas, Are ... Ingen av dem klinger fantastisk med Ulrik, men i hvert fall bedre enn skrekkelige "André."
Libido- Skrevet 10. desember 2007 #25 Skrevet 10. desember 2007 Har aldri skjønt vitsen med å gi et barn to navn om man ikke har planer om å bruke begge. Skulle lille Ullrik bli sjalu på storebroren fordi han har to navn? neppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå