Gå til innhold

hvilket navn passer til ulrik da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i know..nada :( meeen jeg synes det blir rart når mini har to navn og lillebror skal bare ha ett. så jeg må ha ett mellomnavn..argh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg blir det enda rarere hvis du skal putte et navn til etter Ulrik. Et kjempefint navn som må stå alene.........kjell ulrik er liksom ikke noe alternativ.....nydelig navn da, men må du ha 2 - så velg et annet navn.....

Skrevet

Må bli Andre da? Vanskelig...

Skrevet

Lars Ulrik hvis dere er Metallica fans... :) Går jo ann å ha Ulrik som navn nr. 2, men allikevel bruke det som hovednavn.

Skrevet

Syns absolutt det blir dummere å sette til et navn bare fordi broren har det. Barnet skal tross alt ha navnet hele livet...

Kan ikke komme på noe som passer etter Ulrik.

Skrevet

Ulrik er et vanskelig navn å finne et navn som passer til men det første som slo meg var Ulrik Andre

Skrevet

Hva heter eldstemann da?

Skrevet

Jeg synes det er mange navn som kan passe med Ulrik så lenge ikke begge skal brukes til daglig... F.eks. Ulrik Aleksander står fint sammen, selv om det er alt for tungt som daglignavn.

Skrevet

Ulrik Olai

Ulrik Johan

Ulrik Levin

Ulrik Iben

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Ulrik Geir

Ulrik Terje

he he.. sorry kan ikke hjelpe, men er nyskjerrig på hva andre kan forslå; så jeg bidrar gjerne med å holde tråden din oppe :)

Skrevet

UUuuuuufff, ikke André da. Tidenes mest oppbrukte navn-nummer-to-fordi-vi-ikke-kommer-på-noe-annet :P

Syns Ulrik er finest alene jeg. Man MÅ ikke ha to navn på begge. I vår familie har jeg ett fornavn, den ene broren min to, den andre broren min har ett fornavn og mamma sitt pikenavn i tillegg til etternavnet vårt. Har aldri tenkt over at det er rart at vi ikke har samme antall navn.

Skrevet

Hehehe, jeg vet. Men, var mitt eneste forslag ;-)

Skrevet

Vi er en søskenflokk på 5, hvorav 3 med dobbeltnavn og 2 med enkeltnavn - har aldri tenkt over at det skulle være "rart". Må legge til at alle 3 med dobbeltnavn ønsker at de hadde kun 1 fornavn....

Skrevet

Ulrik August

Ulrik Johan

Ulrik Emiil

Ulrik Daniil

Ulrik Alexander

Ulrik Christopher

Ulrik Sebastian

Ulrik Leander

Ulrik Matias

Ulrik Johannes

Ulrik Edin

Ulrik Martinius

Ulrik Kornelius

Ulrik Arctander

Skrevet

Ulrik Leander er det eneste jeg kom på.

Hmm Ulrik Nikolay, Ulrik Mathias, Ulrik Martinius, Ulrik Krifstoffer..

Så vart det stilt gitt!

Jeg har kun et navn, og har alltid ønsket meg dobbeltnavn:)

Skrevet

Ulrik August

Ulrik Johan

Ulrik Emiil

Ulrik Daniil

Ulrik Alexander

Ulrik Christopher

Ulrik Sebastian

Ulrik Leander

Ulrik Matias

Ulrik Johannes

Ulrik Edin

Ulrik Martinius

Ulrik Kornelius

Ulrik Arctander

Skrevet

Synes det er absolutt penest alene jeg da :)

Om vi får en jente til så har jeg veldig lyst til at hun skal hete Ella Sophie, men tuppa har jo bare et navn.. Synes ikke gjør noen ting jeg da :)

Skrevet

Johan, Olai, Olaus, Andreas, Are ...

Ingen av dem klinger fantastisk med Ulrik, men i hvert fall bedre enn skrekkelige "André."

Skrevet

Har aldri skjønt vitsen med å gi et barn to navn om man ikke har planer om å bruke begge. Skulle lille Ullrik bli sjalu på storebroren fordi han har to navn? neppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...