Gå til innhold

Ny her jeg:-) Men gravid hvertfall!!! FANTASTISK!!!


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Etter 2 pp´er klaffet det for oss. Helt fantastisk!!! Tok testen på fredag, så er nå bare 4uker, hehe..

Hvordan kan man være så heldig?

Har en sønn på 2 år også (født i aug) og han på første forsøk. Urettferdig!!! Men jeg er glad jeg er den heldige som slipper å slite:-)

Hadde SA i juli, så prøver å bare tenke positivt nå. Nå skal den sitte!!!:-)

 

Åssen er det med dere da? Noen spesielle historier? Noen tanker rundt det å være gravid?

 

Å være gravid er jo det beste som finnes da:-D

NYT DET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hallo gratulerer så masse og velkommen skal du være. dette var også mitt 2pp så dette er bra. nå får vi bare håpe at de første 3 mnd skal fort gå over.

jeg har ikke noen barn fra før. det blir mitt første så jeg gleder meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe helt spesielt med første. Nå er det så mye annet som skjer i hverdagen, at man tenker ikke like mye på det nå. Håper bare jeg slipper den kvalmen og elendigheten. Slapp det sist, så kan jo håpe.

Så til sommeren blir jeg 26 år og 2barnsmor:-) Spesielt, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen:)

Jeg er også gravid for andre gang...så nå bare håper jeg alt går bra:)

Hatt en MA før så litt angst her...men krysser fingrene for at alt går bra. Gleder meg til et nytt svangerskap og til å gi datteren min en liten søster eller bror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer:)

Syns jeg kjente igjen navnet ditt far bli gravid... Er selv gravid med nr to, har termin i begynnelsen av august, skal på UL om en uke, så håper jeg får termin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Flere her jeg har sett på Bli Gravid, ja :-)

Jeg er også gravid for andre gang. Det blir august barn ja, og har en sønn fra før(også august, men er bare 1 år...)

Er spennende dette! Håper alt går bare bra... (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morelli- Jeg er gått over til konkurenten BV. Synest dette forumet er så uoversiktilg. Jeg kan bare prøve å lokke deg dit. Er jo innom her å titter da men kommer ikke til å være mest her.

MEN VELKOMMEN I KLUBBEN!

 

Har du fortalt det til familien? Tenkt å gjør det til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle sammen!!

Vi kan jo krysse både fingre og ben nå, og satse på at alt kommer til å gå fint for oss alle. Ikke noe hyggelig å tenke på det negative. Vi må nyte at spira er der, og ikke noe annet!

 

TauZa: Gamle ørn;-) hehe...Gått over til konkurenten ja;-) FY!!! Hehe...er der faktisk litt selv jeg, men aldri skjønt meg på de foruma der.

Når har du termin igjen? Og form er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...