Gå til innhold

DERE MED TRE BARN ÓG SOM HAR AMMET!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tre barn og som har ammet de to første UTEN problemer, gikk det greit å amme 3.mann også?? (Nok melk, næringsrik melk?)

Har hørt om så mange som har hatt problemer med 3 og 4 barn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk over all forventning og ammet i 1,5 år.

Skrevet

OK, så bra! Takk for svar.

Jeg har liksom sett for meg alle skrekkhistoriene og innbilt meg at melken blir "brukt opp på to unger", enda så dumt det er he-he.

(Ammer 2.mann på 15.5 mnd mye enda og har ikke noen problemer, men klarte ikke å fri meg fra tanken om at jeg brukte opp amme-evnene til evt. nestemann. .Veldig fjernt, jeg vet;-))

Skrevet

Helt omvendt her. Klarte ikke amme de to første lenger enn 3mnd, pga kronisk brystbetennelse, hadde minst to antibiotikakurer i mnd, og etter den sjette-sjuende kuren fikk jeg beskjed på sykehuset om å slutte...

Men nr tre har jeg fullammet i 6,5 mnd! Legene skjønner ingenting, men tror stess (pga fødselskade hos vesla) har gjordt at melkemengden er mye mindre denne gangen og derfor ingen problemer med overproduksjon, tette melkeganger og mm i brystvevet ;-)

Skrevet

STRESS skulle det selvfølgelig være...

Skrevet

Ammet alle tre til de var rundt året.... nok næringsrik melk.

Noen startproblemer hver gang med såre brystvorter, men holdt ut og etter det gik det så fint at...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...