Gå til innhold

Tenker pappa på oss??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er gutta mine 11 måneder! Kan ikke tro at tida har gått så fort. Og bare en måned til ett årsdagen. Gleder meg over alle fremskrittene deres hver dag. Bare så synd at vi ikke har noen å dele de med. Sitter å skriver brev til faren som jeg skal sende med kalender og bilder av gutta. Får så lyst å skrive om hvor tøfft det har vært, hvor sliten jeg er, og at barna fortjener en far. Men kanskje han har det jævlig han å? Kan ikke være lett å vite at han har to barn han aldri har sett. Han ringer flere ganger i uka, virker kjempeglad, ler av alt. Tro hva han egentlig tenker? Han får ikke visum, har søkt tre ganger nå. Har gitt opp hele fyren for min egen del, men har et ørlite håp om at gutta skal få lære han å kjenne. Huff, nå som vi skal glede oss til jula så blir det så trist å tenke på, at vi kunne ha vært en familie. Men det blir vel bare med tanken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så fælt... Samboeren min gikk glipp av de første 10 mnd av sønnen vår sitt liv mens han ventet på familiegjenforening, men han fikk det heldigvis til slutt! Jeg hadde aldri taklet om han ikke hadde fått det....

Det kan vel ikke være så lett for han heller å ha to sønner han ikke får sett. Samboeren min hadde det iallfall ikke bra, og tok til tider sovemedisin for å få sove siden han tenkte så mye.. Vi hadde jo aldri ventet at han skulle komme i år, så vi var forberedt på å vente leeenge...

Får ikke visum..... tror det er første gangen jeg har hørt om noen som ikke har fått det.. Jeg vet jo om de som har ventet i 3 år, men de har jo fått det til slutt..... Men det går vel an å søke om samvær? at han kan få komme og besøke de iallfall?? Advokaten jeg snakket med da vi drev og søkte snakket om noe slik i tilfelle han skulle få negativt svar........ Har advokaten deres sagt noe om dette?

Skrevet

Har hørt mange som ikke får visum. Jeg har jo ikke inntekt som kan gi han økonomisk garanti, da jeg skal ha utvidet permisjon uten lønn. Fikk også høre at jeg måtte ta blodprøvr av barna og sende ned dit for å bevise at han var faren hvis vi søkte på det grunnlaget. Og jeg har ikke noe advokat heller hehe. Har jo bare søkt om turist visum, ikke noe mer. Jeg har jo ikke råd å forsørge han heller, har jo meg selv, to unger, huslån og studentlån. Så du skjønner han må komme seg hit uten min hjelp, og det er ikke bare bare...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hvorfor ikke kontakte jussbuss mtp advokat? Eller ordne blodprøver? Eller kontakte media f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...