Gå til innhold

Må le litt av svigerfar ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jobber med klær og har alltid gjort det. Han er en stilig mann og det ser ikke ut som om han nærmer seg 60 :o)

Tøffe klær og tøff på håret etc...

HELE tiden, hehe... Når han er ute med hundene, holder på i hagen, leker ute med ungene etc...

Og istad skulle han hjelpe oss med huset (holder på å bygge) og han kom i tøff mørk, olabukse og spisse skinnsko.

Hoho, ikke akkurat arbeids-outfit, nei ;o)

Men han er veldig flink da, står på som bare det :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult;-)

Her ser svigerfar akkurat ut som den bestefaren han er, og litt til. Koordinere farger vet han absolutt ingenting om, og bukser sitter på i vaktmesterstil:p

Skrevet

Ja, litt sånn er pappa også, hehe..... Litt traust.....

Er litt rart at han (svigerfar) liksom MÅ kjøre stil hele tiden ;o)

Skrevet

Du er heldig!

Kan komme godt med på mange måter det.

De eldre som er ungdommelige i klærne, er etter min erfaring veldig ungdommelige til sinns også (";)

Mine svigerforeldre minner meg på mange måter om mine besteforeldre. Blir litt oppgitt til tider. Virker som de ønsker å henge igjen i "gamle dager" og har tatt veldig til seg det meste av tradisjonene som deres foreldre hadde. (Som alle er over 80år) Både fra hverdag og fest.....

Jeg skulle få en kar på besøk på jobb en gang. Såg i papirene mine at han var noe og 80.

Såg for meg at han kom i taxi med stokk og det hele. At jeg måtte snakke høyt og tydelig, og at han godt mulig var litt glemsk.

Men neida!

Der kom den spreke karen! I de tøffe klærne (mannen min hadde faktisk samme bukse) i en rå bil mens han snakket om at han skulle i et møte etterpå. Slik vil jeg få det når jeg kommer i samme alder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...