Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Vi venter vårt andre barn i mars og bruker da alt utstyret og klærna vi har fra før siden vi har en gutt og venter en gutt. Broren til samboeren og dama venter også baby. Samboeren min sier at de kan få alt av klær og utsyr etter oss siden vi ikke skal ha flere barn. Jeg synes vi kan selge det vi får litt for også kan barna våres få noe de trenger. F.eks. stellebord,vogn,bleiebøtte,stellebag,lekegrind,senger, bæremeis,ski osv. Mye av det er jo like fint og vi får jo litt for det. Klær kommer jeg nok ikke til å selge. Er jeg egostisk?
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Tror ikke du behøver å bekymre deg. Hvis dere venter i mars trenger dere nok det utstyrer mye lenger enn at broren til samboeren din har mulighet til å vente på det. Man bruker jo ikke stellebord, vogn, bleiebøtte, lekegrinn osv i bare noen få uker akkurat.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 spørs hvor mye de hjelper dere og hvor mye dere har kontakt. hadde store søsteren min blitt gravid hadde hun fått låne det hun måtte ønske, med forbehold om og få det tilbake hadde lillesøster blitt gavid så hadde hun måtte kjøpe det
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Men hvis dere venter baby nå, så har vel dere bruk for det selv? Eller skal de ha lenge etter dere?
~Snublefot~ Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes ikke du er egoistisk. Du kan jo foreslå for samboeren din at dere gir dem en god pris på det, dersom de vil kjøpe det av dere? Sånn har vi gjort det med hans søsken her.
Odine! Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Når tanteungen din blir født, er neppe kapteinen deres stor nok til å unnvære stellebord, vogn, osv. Klærne kan arves, selv om de etterhvert sannsynligvis blir jevnstore.
Pysa Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg selger ikke til familien min, de arver gratis. Men dette er jo opp til dere. Du kan jo med et smil si at "vi bytter mot en skipakke" eller noe.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 De skal ha en god stund etter oss. Så sånn sett kunne de arvet alt.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Nei, det er du ikke.
yasmina Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Jeg tror ikke jeg hadde komet pá og solgt ting til min egen sóster eller bror. Det virker litt saert pá meg... Da hadde jeg heller lánt det bort. Sá kan dere fá det tilbake og bruke det nár dere blir besteforeldre...hehe. Klaer hadde jeg aldri solgt innad familie, men hvis det er snakk om nye ting f.eks vogn ol sá kan det vel selges , men da mye rimeligere enn f.eks Finn. Men i utgangspunktet hadde jeg syns det hadde vaert saert á selge det til dem.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Synes ikke du er egoistisk! Alt jeg har kommer jeg til å lagre en plass så kanskje barna mine feks kan arve det.. Mamma sparte masse etter oss og en del av det har jeg nå arvet, det kom godt med(er jo mange år siden vi var små men står det pent lagret holder det seg fint)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. desember 2007 Da behøver jeg ikke ha dårlig samvittighet for det. Det skal sies at de er veldig flinke og stiller opp for vår gutt så unner de egentlig alt sammen. Men vi har jo også betalt masse for det og mye av det er veldig fint enda. En del klær kommer jeg til å ta vare på. Men resten kommer de til å få.
hva så? Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde gitt bort. Så jeg skjønner kjærsten din. Fikk alt jeg trengte av søsteren min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå