Heldig mamma Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hvordan virket det? Bivirkninger? Fikk dere en likegyldighetsfølelse?
BettyBoob Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 titt på felleskatalogen.no moren min gikk på cipralex en periode i fjor. Hun hadde da 5 selvmordsforsøk på 4 uker.... det er nemlig en bivirkning å bli suicidal de første ukene. Så vær obs på det!!! Vi ble ikke gjort nok oppmerksom på dette - og hadde jo selvsagt et helvete uten like med innleggelser, blodsprut, piller/alkohol osv osv....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Blir ikke følelsesløse av cipralex, jeg har brukt det selv, ble ikke følelsesløs i det hele tatt. Jeg brukte det mot angst og det hjalp meg veldig da jeg trengte det. Jeg sluttet med det i mars, da kuttet jeg ned på det sakte men sikkert. Har ikke hatt angstanfall etter jeg sluttet med de. Skal sies at jeg fikk angstanfall i begynnelsen da jeg begynnte med de men det gikk over.
heisand? Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 jeg har brukt det ja, kanskje begynne igjen når jeg er ferdig med amming. man bør ikke akkurat drikke mye alkohol og gå på de pillene for å si det sånn. jeg ble så rar av de da jeg drakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå