Gå til innhold

Opplys meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri jobbet innen eldreomsorg eller andre helseforetak. Er det virkelig vanlig at folk har det helt for jævlig på slike steder. Min gamle bestemor ser ut til å ha det bra på et slikt sted. med aktiviteter, enerom, god mat og godt stell. Dette er heller ikke et privat sykehjem.

Fortell, fortell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir som med det meste; man hører som regel kun om det dårlige. tror også flere pårørende sliter med dårlig samvittighet og tar det ut på personale/kollektivet/sykehjemmet den aktuelle brukeren tilhører.

Skrevet

Det er vel litt personavhengig. Noen trives bra, andre ikke. Og store forskjeller fra hjem til hjem også. Vet at for en del er enerom på ingen måte det viktigste, noen stortrives med å bo sammen med andre. Men det må jo være frivillig, selvfølgelig.

Skrevet

Tror problemet ofte er overarbeidede helsearbeidere. For få på jobb og slitne folk gjør at kvaliteten på arbeidet de kan gjøre og servicen de kan yte blir dårligere.

Men som nevnt, det er selvfølgelig forskjell fra sted til sted når det gjelder tilbudene til beboerene, men slik jeg har forstått det fra de jeg kjenner som jobber i yrket, sliter de seg innimellom syke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...