Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Sikkert merkelig spørsmål,men... Vanskelig å forklare også egentlig. Men hvis jeg ligger på ryggen og trekker bena opp mot magen eller hvis jeg sprer bena litt og trekker de opp mot magen og livmora, vil livmoren på noen som helst måte bli presset sammen da? Det blir på en måte som om jeg krøller meg helt sammen i fosterstilling, bare at jeg ligger på ryggen. Måtte rekonstruere dette i dag for meg selv, for kjæresten min gjorde dette på meg i går da vi hadde litt "sengehygge". Burde vel egentlig ikke rekonstruere det da hvis det ikke er bra å gjøre det men. Følte at lårene strammet, og at kanskje også magen og livmoren ble stram eller trykket sammen. Vet ikke helt. Er redd den lille har tatt skade. Har hjerteformet livmor, og delvis forbud mot samleie. Så vi burde vel ikke gjøre de store akrobatiske øvelsene? Er 16 uker nå.
glad i mange barn Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 livmoren tåler ganske mye ja og barnet ligger så beskyttet i livmoren atbarnet har nåk ikke tatt noe skade.ligger enda godt beskyttet langt inni nedi der. om du tenker på et egg i et glass med vann,det er omtrent helt umulig å knuse det egget,vannet beskytter.slik er det i livmoren oxså,fostervannet beskytter,men siden du har fått delvis forbud mot samleie kan det være for evnt blødninger,eller har du fått vite hvorfor....????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå