Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Takk til dere hyggelige dib damer som jeg har pratet med her, takk for dere som kommer med råd når man trenger det, takk til deg som kom med et godt tips når jeg ikke skjønte hva som skjedde.. men du kom med tips og råd, takk til deg som kan svare på tråder uten å dømme, takk til dere søte hyggelige menneskene!! Men.. jeg har bestemt meg for å slutte å være her inne for en tid .. Her inne kan man ikke si noen ting uten å bli høgd.. har skrevet flere tråder den siste mnd.. ( byttet nick noen ganger, har hengt her inne i tilsammen nesten to år) jeg er faktisk ikke et vanskelig menneske.. går lett overens med folk, og mange gode venner som da tydeligvis syns jeg er hyggelig.. men.. her inne syns jeg de uhyggelig menneske begynner å "herske".. slenger dritt hvis du ikke har de samme meningene.. og hvis man er så uheldig å ordlegger seg feil så viser man ingen forståelse for det... Og sånne mennesker gidder jeg ikke å ha noe med å gjøre hvis jeg kan slippe.. så... Hadet bra!!! *klem til alle dere kose* ( kine, tillab, northernlights, fødtmedenpilleipanna, ka-ping, sauen, circe, rødhette, mamma25, chanzei, +++++++ ,mange fler som jeg ikke kommer på i farta!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Dramaqueen. Gir deg tre dager og nytt nick, deretter avsløringsrunde og vill benektelse, og sånn går nu dagan.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Hadet bra og god jul
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Hmm, lenge siden sist det var et slikt "farvel-innlegg" her nå.. Var vel på tide med et nytt.
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Signeer sug lut dramaqueen.. Ser ikke poenget med slike dramatiske avskjedsinnlegg. Tåler man ikke at folk er uenige så har man svært lite å gjøre på et nettforum..
☆Anonymia☆ Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 dumt du føler det sånn da...=( men det høres ut som en pause er bra...det er jo ikke noe galt i det =) du kommer nok til å få abstinenser til slutt hiih klem!
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Det må da gå an å dikutere litt uten å være så sinnsykt hårsår. Skulle alle slikket hverandre opp etter ryggen og aldri sakt hverandre imot hadde iallfall ikke jeg orket å være her mer. Da hadde det blitt dødens kjedelig. De få som går over streken innimellom er bare underholdende og kan også overses. Uten næring utvikler de seg ikke.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Dramaqueen... Skifter vel bare nick igjen.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Oi, hvis man ikke tåler at man kan være uenige, særlig på et sted som dette så er det jo synd. Regner med du refererer til innlegget ditt ang legging og besøk. Men beklager altså, men man må tåle å høre at folk er uenig med deg, gjør du ikke det så er det nok like greit med en pause. Og for å si det slik, så var det du som var dømmene i innlegget ditt. God Jul :=)
petite fleur Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Forstår deg veldig godt! (Har ikke lest innlegget det var snakk om da) Kos deg i din dib.frie tilværelse;-)
2 søte småpiker Skrevet 9. desember 2007 #12 Skrevet 9. desember 2007 Nå har ikke jeg lest innleggenedine i det siste, og jeg er selv en person som ikke skriver så mye/ blir lagt merke til her. Men fikk smake litt på det du snakker om her for en stund siden. Da fikk jeg slengt i meg at jeg måtte være utrolig kverulerende, vanskelig osv, pga en episode som hendte i bhagen, og som de bevisst unnlot å fortelle meg. Vet jo selv at jeg ikke er slik som enkelte skulle ha det itl, så brydde meg ikke videre om det, men om du får slikt slengt i trynet forstår jeg at det er irriterende. Men når det er sagt er det nok ikke til å unngå på et sted som dette, med så mye forskjellig folk og meninger. Får bare prøve å heve seg over det, og ta det med et smil.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Noen ganger kan vel en dib pause være greit:)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Nei, jeg sikter ikke til innlegget om legging! Men kjenner at det kan være greit med en pause! Er ikke uten grunn at jeg har gått i "tottene" på flere her inne! hehe.. og da fremstiller jeg meg selv som en person jeg ikke er!.. har hatt flere innlegg her den siste tiden.. men ting på hjemmefronten også som gjør at jeg kanskje har tatt ut "sinne" og kranglingsbehovet her.. og jeg har aldri tatt ting her inne seriøst.. men har uansett ikke lyst til å være en teit person her inne! Nei, innlegget om legging var vel egentlig ikke noe å diskutere.. jeg lurte vel mer på hva som er vanlig! Alle i vår gjeng har små barn ( eldste er et 14 mnd).. og alle vi tar de med rundt.. så lenge det går! ) Etter hvert må man bare omstille seg når det gjelder det! Så det er ikke noe å diskutere! men poenget er litt at jeg syns det er ille at folk skal tro jeg er en grusom person når jeg ikke er det.. og selvtilliten er ikke så god fra før.. så da trenger jeg ikke høre at jeg er en dømmende person og stakkars ungen min osv osv... =)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Er vel ingen som har sagt at det er synd på ungen din, men når du gang på gang skriver merkelige innlegg der du dømmer andre nord og ned, så er det vel ikke rart at folk setter 2 + 2 sammen og konkluderer med at det er du som er litt merkelig...?
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 Jeg skjønner deg veldig godt. Får fortsatt pes ! Tror man må bare prøve å overse endel av disse dumme svarene. Enkelte tenker seg ikke om. Å vite at man gjør det beste for seg og barna sine.
selfangerkjerringa Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Kjenner ikke igjen fullkornsnicket, men siden jeg nevnes i samma slengen som en del andre som har hengt sammen omtrent samtidig både på bim og dib burde jeg jo vite hvem du er... synd du har fått dette forholdet til dib. Se heller på dette forumet som meg og mayaya: masse billig underholdning! For DET er det
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Jeg er ikke så veldig aktiv her inne egentlig, men en ting jeg har lært er at det er mange som er veldig hyggelig her, men vi må alle som skriver innlegg og svarer på innlegg regne med et motsvar. ikke alle tenker likt. Ang innlegget med legging og besøk så måtte du nesten ha regnet med en del uenige meninger, slik var innlegget lagt opp til. Har ikke fått med meg andre innlegg der du evnt har blitt urettferdig behandlet. Håper du vil få det bedre snart :=)
nick39 Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 :-) En pause her i fra er greit av og til. Jeg har faktisk vært her inne i ca 3.5 år og da vil jeg fortelle at det var bedre tider før. Men jeg stikker innom av og til nå også :-) Som i dag Og i små doser så går det greit. Man må bare ta det for det det er. Mange mennesker med mange meninger. Noen legger ut enkelte ting for å få respons. De har jeg bare sluttet å komentere. Så stikk innom av og til..................
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #21 Skrevet 9. desember 2007 God bedring. Dette er et nettforum, ikke en privat venninne-klikk. Om du ikke klarer å drite i det du evt måtte få av svar som ikke passer deg her inne, så er nok ikke dette stedet for deg nei.
snurkle Skrevet 9. desember 2007 #22 Skrevet 9. desember 2007 Jeg undres over hvorfor alle som syter over uønsket oppmerksomhet føler denne trangen til å poste sine dramatiske avskjedsbrev a'la selvmordsbrev. "Dere aner ikke hvor mye dere sårer, dere vil nå aldri få se meg igjen" osv. Hva er det de ønsker? "Ånei, ikke dra, gi oss en sjanse til!"? "Det gikk virkelig et lys opp for oss nå som du har fortalt oss hvor fæle vi er! Kom tilbake så skal vi være bestevenner for alltid!" Det er ingen som sørger over dere, om noen dager er dere glemt. Om man ikke trives her lenger er det vel bare å logge av. Så kan man komme tilbake om man føler for det eller drite i hele greia om man føler for det. Er faktisk ikke verre...
meg & to små vampyrer Skrevet 9. desember 2007 #23 Skrevet 9. desember 2007 Ok. Jeg har ikke fått med meg noe. Eller kanskje jeg ikke ser peset mer. Herda nå Har ikke sett nicket ditt så lenge, så regner med du er en jeg burde vite hvem var før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå