Gå til innhold

Hvordan ville dere tolket dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann fyller 3 år på tirsdag, og vi har invitert 7 gutter fra barnehagen. Det er vanlig at de begynner ved 3-årsdagen i den barnehagen...

La ut invitasjoner i hyllene sist mandag, og skrev at jeg ville ha svar innen fredag (var ferdig fylt ut invitasjon og jeg skrev 7/12 etter s.u)

To av guttene har vi enda ikke hørt noe om. Hverken "ja" eller "nei". Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. På den ene siden tror jeg at det betyr at de ikke kommer, men samtidig vil jeg jo ikke ta sjansen på at de plutselig står på døren og mangle mat...

Tanker/ idéer? Jeg kjenner ikke foreldrene ut over hilsing i garderoben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det bare sto s.u. 7/12, er det jo mulig at de ikke forsto. ikke alle som er god på forkortelser.

Skrevet

Opplevde dette jeg også, så jeg dekket på for dem i alle tilfelle. De kom de:-) Tror mange ikke sier fra fordi det er mest vanlig å gi beskjed hvis de ikke kommer:-) God bursdagsfeiring da:-)

Skrevet

HAr også at noen sånne. Tar alltid høyde for at de kommer.

Skrevet

Ja, det er det jeg tenker. Men vet ikke voksne folk hva det betyr da? Uansett skulle man jo tro at de ville svare?

Invitasjonen sier jo "Vil du komme i min fødselsdag...?"

Skrevet

Signerer Skravlemamman =)

Skrevet

Jeg ville spurt foreldrene jeg. Hvis det ikke er et alternativ hadde jeg kjøpt inn til dem. litt kjipt for barna hvis foreldrene skulle dukke opp med dem.

Har et par venninner som er utrolig rotete av seg , glemmer alt av papirer.Så mulig de har foreldre som er litt rotete.....

Skrevet

Men det er jo ikke sikkert jeg treffer på dem ved levering i morgen. Orker ikke mase ved å sende sms til folk jeg ikke kjenner...

Får bare dekke til alle. Er selv "nazi" på sånne ting, og forstår meg ikke på sånne "rotefolk" ;-)

Skrevet

He he, joda det skal jeg love deg. Har to gutter på 3 år og 11 mnd....

Var ikke stygt ment, og jeg forstår jo at vi er forskjellige. Blir bare litt oppgitt - he he.

Skrevet

Takk for forklaring - he he.

Man blir kanskje litt navlebeskuende når man er i permisjon. Tenker ikke på at alle andre ikke tasser rundt og koser seg hele dagen ;-)

Har jobbet mye selv, og vet hvordan det kan være. Ville selv da bare sendt en sms med en gang jeg fant invitasjonen.

Jaja, det blir sikkert gøy uansett :-)

Skrevet

mulig de ikke forsto det eller rett og slett oversett det ?

sånn som jeg er vant med så er det bare å komme så ser man der og da hvem som ikke kommer..

men er jo lenge siden jeg var i et barneselskap..

haha..

men sånn gjør mamma det med lillesøsteren min vertfall...

Skrevet

Min venninne fortalte det samme idag, hadde invitert hele bhg til feiring, bare fått svar av 3 stk av 16.. så hun tenkte at det kom til å bli et lite selskap, men plutselig stod alle der på døra.

I barnehagen deres så hadde de avtalt om at man bare sier ifra om man IKKE kommer..

Skrevet

He he, ja vi får se hvordan det blir når jeg begynner i full jobb igjen til høsten. Må vel svelge noen kameler da ;-)

Takk for oppklarende svar. Kanskje du er moren til en av guttene - he he ;-)

Skrevet

Ok...

Ja, det kan jo være. I såfall har de glemt å fortelle om det. He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...