Matja Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Nok en dag med mas! Hjemme hos mine foreldre er det alltid så mye mas hvis mine søsken dukker opp, og det gjør meg så inderlig sliten! Min mor kjefter hele tiden, og alt er galt. Jeg ORKER det bare ikke! Men så har jeg jo så dårlig samvittighet hele tiden da, så jeg biter meg i det meste. Hun har ikke begynt å kjefte på lille gull enda, men jeg vet jo at den dagen kommer også. I tillegg er jeg så sliten av å vente på farskapspapirene. Tenk hvis han ikke er faren, og så går jeg og venter og venter. Alle de tankene som man kan lage seg oppi hodet er jo til å bli sprø av! Jeg er nå overbevist om at engelskmannen IKKE er faren, selv om det er liksom 1 % sjanse for at det er sant. Jeg tror jeg kommer til å føle meg mye lettere til sinns når alt det der er utav verden! Og så er det alle julegavene! For et jæla mas! Gaver her og gaver der. Og julekort! Jeg er alt for snill! Skal jo sende julekort til gud-og-hvermann, og skal liksom lage alle selv! Det blir iallefall siste gang. Det flyter av stempler og fargeblyanter og papir og konvolutter og alt mulig pø her! Nå er jeg så DRITT LEI!! Og om en halvtimes tid våkner vel lille gull og er hysterisk og sovner ikke før etter en time med grining. Og jeg har en stressmuskel i pannen som gjør noe helt sinnsykt vondt! Hvis jeg trykker på et punkt over høyre øye gjør det kjempevondt, og det er ikke så mye som skal til før det gjør vondt UTEN at jeg trykker! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Jeg er så lei og JEORAJGEÅAJAJOAEGWEKJGISHIUEWQTUEW575¤&¤!=?%!?/%!()/()!" Måtte bare få det ut!! :-p
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Kjære deg vennen, sett deg ned i sofan og pust godt ut! Jeg vet ikke hva jeg skal gi deg av råd, men jeg håper du får svar på dna testen snart så den saken er ute av verden, en ting mindre å tenke på i allefall:) Kan du ikke si til moren din at du blri sliten av kjeftingen? Og at å kjefte på lillegull en gang i framtiden ikke vil falle i god jord? Så vet hun i allefall hvordan ståa er? Bare blås ivei du, noen ganger må det bare ut! Diger klem til deg fra Tigern og Lucas;)
tonebf Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 uff! høres ikke ut som din dag i dag... det blir nok bedre skal du se... sett deg ned og ta deg en velfortjent vil i sofaen. sender deg en god klem!
Camarada Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 hei! lurer på noe angående den dna testen. ser ut som jeg er i noenlunde samme situasjon som deg, med bf muligens i England, og er litt usikker på hvordan gå frem med dna test. privat el nav? kan jeg sende deg en pm? eller du kan svare meg her. men vil ikke legge ut for mye om historien, da jeg føler jeg lett kan bli gjenkjent. med vennlig hilsen
Matja Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2007 Camarada! Selvfølgelig kan du sende meg en pm!! Guri, meg må le av meg selv altså, men i dag går det mye bedre da:) Men jeg var så pissed i går altså. Nei, jeg skal ikke skrive mer, for da blir jeg like sint ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå