tri smi kinisiri Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Han har alt, og ønsker seg ingenting... Han er glad i rødvin, da.... Tenkte vi kunne kjøpe en kasse med assortert rødvin som jeg skriver en merkelapp på hver, der jeg skriver til hvilke anledninger han kan drikke vinen... -denne kan du drikke når du blir bestefar, - denne må du dele med svigermor på bryllupsdagen -denne kan du drikke til sommeren når det er godt og varmt på verandaen, ring gjerne og si fra..... osv...... Hva synes dere?
sorlandet Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Syntes det hørtest ut som en veldig fin julegave. Jeg hadde definitivt blitt glad:)
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Istedetfor å skrive hvilken anledning de skal åpnes hadde jeg heller skrevet hva de passer til. Fått en på polet som har peil til å plukke ut viner til spesielt type mat. F.eks. Denne passer godt til kylling, Denne passer god til biff. Denne er god å sitte å nye alene......osv. Hadde jeg fått en vin med en lapp det sto at den var til den og den dagen kan jeg garantere at den dagen hadde jeg sikkert ikke hatt det minste lyst på vin.
tri smi kinisiri Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg vet jo at han ikke kommer til å drikke vinen de dagene jeg har skrevet på lappene... Men det er bare en måte å få sagt mye hyggelig til han.... Tror han forstår det..... kanskje?
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Joda han forstår nok det. Tviler på at han tvinger i seg en flaske han ikke har lyst på bare fordi du har skrevet det, he he. Tenkte bare at det hadde vært fint å få full utnyttelse av vinen. Opplevelsen blir jo noe helt annet hvis en nyter den til den riktige tingen.
HjerteMom Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Synes det var en kjempefin ide! En generøs gave også, en kasse vin... Heldig svigerfar altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå