Tez_ Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Har hatt småblødninger siden egg løsning. Kommer hver morgen, og noen dager utover dagen, er lyse rosa! Hadde el for ca en uke siden. Har også mensen vondt når jeg legger meg på kvelden! Tvile på at jeg er gravid...er det mulig og begynne og spotte tre dager etter el? VELDIG takknemlig for alle svar.. =)
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Huff jeg har dessverre ingen gode svar til deg, men jeg dytter innlegget ditt opp hvertfall, så kommer du opp på toppen igjen, om enn bare for en liten stund. Masse lykke til med prøvingen =)
Tez_ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Takker for dytten! =) Virker ikke som om noen har noen lure ideèr...får vel bare se om TR kommer til helga... har jo ikke vært prøver så lenge. Siden juli, men begynner og bli utålmodig. (lange sykluser) Tenkte det var greit og spørre her..kanskje noen har hatt samme blødninger og vært gravide... *håper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå