SuperMoM <3 Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=188931 Jeg velger å ikke tro på dette her da,men ja.. alt de skal forske på!! så teit!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 og dette var dagens spøk?? eller har du bare lagt ut feil link?
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Ehh..det var jo en link til foreldre som har fått meg seg feil baby hjem det jo.....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 uansett om linken hadde vert rett, så stemmer ikke det. Vi hadde nesten ikke sex i forige svangerskap. men da vi endelig hadde de 2 uker før termin, så tok det bare 15 minutter etter sex, så var fødselen i gang. Er man moden så er stoffet i sæden med på å sette i gang fødselen, dette er bevist. Dette stoffet er det samme som de bruker når de skal sett i gang en fødsel på sykehuset, bare at det da er enda mer
Tredjemann på vei :D Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Ja, dette var det største tullet jeg har hørt. Sex satte igang fødselen 2 uker før termin hos oss:-) Slimproppen og litt blod lå i trusa morgenen etter, så det er jeg bombesikker på var en utløsende faktor!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Det har jeg også alltid hørt -at sex setter igang fødselen. ER jo mest logisk det, da -med tanke på hva som skjer med kroppen vår ved sex og orgasme osv. Men på en annen side er det vel,som med så mye annet i forhold til graviditet, at det er tilfeldighetene som rår :-D
Blå-Rosa+spire! Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 ja vi hadde hørt at sex hjelper, så hadde sex ofte de siste ukene men gikk 10 dager over. så tror ikke noe kan påvirke jeg....
SuperMoM <3 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2007 Hmm.. Beklager. skal finne riktig link,men er iallfall det største tullet jeg har hørt! http://www.adressa.no/forbruker/sexogsamliv/article686752.ece Her er riktig link! *flau*
Slalotte Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Hehe.. ja største tullet jeg har hørt om også.. det er jo masse med sex som hjelper.. sæden feks, åssen skal du få den inn hvis du ikke har sex da? hehe.. og denna berømte "rikshospitalets sexoppskrift", den kommer da fra rikshospitalet!! Prøvde det for en uke siden og funka ikke på meg.. men sikkert mange den funker på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå