Sentralstøvsugeren Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Skulle gjerne ha spurt om noe.....
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg gjennomgikk en brystoperasjon for snart 2 uker siden. Hadde kapseldannelse, så legen hadde brukt en stund på å få den bort på den ene siden. Denne siden har vært vondere enn den andre hele tiden, og gjør fremdeles veldig vondt! Jeg var hos lege med det forrige mandag. Legen sa at jeg hadde fått en hematom under huden som sikkert gjorde vondt. Nå gjør det ikke vondt i selve puppen, men lenger nede.. Kan det være hematomen som gjør så vondt enda? Det er også hovent, men ikke rødt - og jeg har ikke feber
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Jeg synes du bør få en lege til å se på deg igjen. Lykke til
Vega Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Er det vondt i tilknytning til operasjonssåret eller utenfor operasjonssåret? Er det der du har hematomet det gjør vondt? Er det blitt mer hovent enn forrige mandag?
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2007 Ja, jeg tenkte å få gjort det....men er det noen som vet hvor lenge hematomer gjør vondt og om de kan forflytte seg?
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 Nei, det er ikke mer hovent - og det er langt fra operasjonssåret det gjør vondt nå. Virker som smerten har forflyttet seg.
Vega Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Hematom er jo en blodansamling under huden som du nok har fått i forbindelse med operasjonen. Det går jo vanligvis bort av seg selv etter en stund. Kan ikke forstå hvordan det skal kunne forflytte seg. Synes nok det høres ut som du burde sjekke det en gang til jeg... Men ettersom det er langt fra opersjonsåret det gjør vondt, kan det være noe som ikke har sammenheng med opersjonen eller?
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 Takk for svar! Med langt mener jeg en 4 - 5 cm.....og det blir verre hvis jeg bruker armen mye.....(smertene er i bh - kanten under armen liksom). Får ringe å høre med legen imorgen......
Vega Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Har du hatt mye smerter og anspendt deg mye etter operasjonen kan det jo være at du har fått litt ømhet i musklene.. Lykke til, det er nok ikke noe farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå