Jannamor Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Kan jeg kose med hunden min, når jeg er gravid? Altså susse han på snuten eller hodet? Holde han tett inntil meg? Bore hodet mitt inn i pelsen hans? Kose kinn mot kinn? Ha han i sengen? Ha han nærme ansiktet mitt? Han er oppdratt til å være en ordentlig kosehund, og vet ikke om jeg klarer og slutte med nærmekos. Aldri noe slikking eller sånn, men han kan hoppe opp på sofaryggen, komme bak meg og gi meg en kinn mot kinn kos. Eller hoppe opp i fanget og gi meg en nuss (dvs han er borti meg med snuten) Han er en korthåret chihuahua. Vi bader han 1 gang i uka i hvertfall. Mer hvis det er møkkete ute. Dessuten vasker/tørker vi han når vi har gått tur. jeg passer også godt på å vaske hendene mine godt, etter kos. Hvor nærme kan jeg være hunden min? Håper på kjapt svar her nå...
mine små alver... Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Bare kos så mye du vil med hunden din du!!! Jeg hadde hund i mitt forrige svangerskap og har katter nå! Koser masse med kattene jeg..holder meg bare unna kattekassa og avføringen. men du kan huske på at både hunder og katter sleiker seg i ræva så "sussing" på munn,snute er vel ikke mye å anbefale uansett...gravid eller ikke:)
OhMyGod!!! Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 ville kanskje unngått suss på nesa hans jeg da, men ellers så synes jeg det er litt hysterisk å si man ikke kan kose med dyra sine.... har selv to katter, og de får masse kos hver dag uten at jeg bekymrer meg for å få noe smittsomt. er bare å være ekstre nøye med håndhygienen det så går det nok bra
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Så lenge du ikke slikker han i rompa går det nok bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå