Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Hvor mange trenger man til en som blir født i januar?? Har kjøpt to av hver, tror dere det holder?? Bruker jo bare dette når vi skal ut... Takk for svar!
Mamma til go'jentene Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Hei! Jeg er førstegangs i februar, og vet egentlig ikke, men jeg har tenkt å ha to ullstrømpebukser og fire ullbodier... Har i tillegg et strikket sett i ull, en ulltrøye og en ullbukse uten fot, kjøper tre par ullsokker også. Jeg hadde egentlig planlagt å kjøpe mer av dette, men har funnet ut at jeg ser det an. Er jo åpne butikker etter fødsel også tenker jeg.... Vet dessuten ikke hvor stor babyen blir, syns det er så vanskelig å vite med størrelser, noen bodyer er i kun i 60 cm f.eks... Jeg venter og ser...
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg og skal føde i januar og har kjøpt to av hver. Bruker bomull inne, det tåler jo mer vask. Kan jo evt kjøpe flere hvis det ser ut som det ikke holder.
molla 29.12 Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 jeg har to sett i str 60, pluss en ulldress (joha) i 60. min mor holder dessuten på å strikke en vognpose i ull. tror det holder av ulltøy, nyfødte griser ikke til klærne så mye:) åja, har også sokker og lue i ull. skal ligge i skinnpose, da trenger ungen nesten ikke klær! hadde på dattera mi ALTFOR mye da hun var baby om vinteren. kommer dessuten ikke til å være så masse ute den første måneden.
Sunniva78 har to små Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har kjøpt to av hver (56), tipper det er nok i så smått. Kommer til å bruke det når vi skal ut å trille, og kanskje under pysjamas om natten dersom det er kalde netter. I tillegg har mamma strikket et sett med bukse og jakke i tynn merinoull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå