Willemo Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 I det vakreste mykeste kalveskinn. Du har støvlettlegger, ja?
julesklia Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Støvlettlegger ja, hvis det er greit med 31 cm rundt leggen?
Willemo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2007 Jeg må visst måle når jeg kommer hjem fra jobb. Er bare meterstokk her. Det er bare det at de er nye, faktisk nettopp dukket opp fra under senga, men plutselig så stramme om leggen! Hva skjer, jeg må være overtrent eller noe...
julesklia Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Du har vel trent leggmusklene litt vel mye da Hihi
Willemo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2007 Nå fant jeg et måleband... HVORDAN ER DET FYSISK MULIG Å VÆRE 31 CM RUNDT LEGGA??
Willemo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2007 Jeg trodde jeg var ganske normal. Men nå må jeg revurdere den tanken litt..
julesklia Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Det er nok jeg som er unormal dessverre.
Willemo Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2007 Dersom slanke legger er unormalt er det flere ting som jeg må revurdere... Da tror jeg nok du vil komme til å svømme i mine fine kalveskinn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå